Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (6 minutter siden):

Det har vært merkelig i mange år. Sjeldent jeg sover "dypt", våkner av den minste lyd. På en måte tror man at man ikke har sovet, men man har det allikevel. Klokka har jo gått ...

Skjønner hva du mener ja, har opplevd det selv. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Farsinstinktet som jobber på høygir?
Sover du av og til ute i naturen? Enten i telt eller under åpen himmel? 

Nei, gjør ikke det, men har tenkt på det ja. Det viktigste for meg er at det er stille. Eller at lydene er behagelige, slik som i naturen for eksempel. Skal i Driva og fiske ved åpningen 1. juni, har leid ei hytte rett ved elva, det er over en måned til, men ser frem til både fisking og søvn.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Sover ekstremt lite om dagen. Tipper jeg sov maks fire timer i forrige uke.

Hallo i luken!?! 4 timer! Det var mye! 
Kanskje jeg har nevnt dette før men en gang på folkehøgskole var jeg våken i 54 timer i strekk -klink edru begynte jeg å se røyk og syner foran øynene mine. Ikke så behagelig.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Hallo i luken!?! 4 timer! Det var mye! 
Kanskje jeg har nevnt dette før men en gang på folkehøgskole var jeg våken i 54 timer i strekk -klink edru begynte jeg å se røyk og syner foran øynene mine. Ikke så behagelig.

Utrolig flott historie. Jeg mistenker at det er for mye lys på soverommet. Eller så har jeg bare for mye å gjøre på skolen om dagen.

Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (4 minutter siden):

Skjønner hva du mener ja, har opplevd det selv. 

Jeg har jo trodd at jeg ikke får sove i et fly, men sist min eldste datter var med "våknet" jeg og spurte om hun ikke fikk sove heller?  Hun så rart på meg og sa "Pappa, vi har sovet i nesten 6 timer. " Jeg følte at jeg hadde prøvd å sove i omtrent en time eller no ...

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (14 minutter siden):

Nei, gjør ikke det, men har tenkt på det ja. Det viktigste for meg er at det er stille. Eller at lydene er behagelige, slik som i naturen for eksempel. Skal i Driva og fiske ved åpningen 1. juni, har leid ei hytte rett ved elva, det er over en måned til, men ser frem til både fisking og søvn.

Prøvd å sove med ørepropper? Det gjør jeg fast her jeg bor, pga et kjøleskap som durer noe sykt. I tillegg til at jeg bor i blokk med bare studenter så folk gjør mye rare og forskjellige ting til alle døgnets tider. 

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Da får Demses mye mus. 

Dog kanskje ikke av den riktige sorten..

Jau, men sjølsakt! Eg har lagt ut 17, sytten, eg gjentar 17, sytten av dei musefellar rundt den palle med ost. Hanner nettbutikk har no ein jobb å gjera. 

Eg er imidlertid mindre bekymra for mus av den godarta sorten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...