Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
startelver skrev (42 minutter siden):

Godt det er nattåpent her da. 

Aldri vært stengt her. Eneste gang jeg husker, var da de hadde en maintenance på en dag eller to her. Det var da de sendte Hardware filmen. Når var det, sånn 10 -15 år siden?
Dette forumet startet i år 2000 som Nye hardware. Det så ganske fjortis ut i starten, så jeg fortsatte en tid videre på gamle Hardware på Delphi før jeg gikk over hit. Bare et halvt års tid til, så har jeg vært her i 20 år. Ganske sykt egentlig  

Endret av Delvis
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (33 minutter siden):

Dette forumet startet i år 2000 som Nye hardware. Det så ganske fjortis ut i starten, så jeg fortsatte en tid videre på gamle Hardware på Delphi før jeg gikk over hit. Bare et halvt års tid til, så har jeg vært her i 20 år. Ganske sykt egentlig  

Det er jo flott det, slik jeg har forstått det ble vel dette forumet startet av "geeks", fint at det består fortsatt, men at 9 år på VGD og nesten 20 000 innlegg bare legges i søppelbøtta har jeg problemer med å skjønne. Jeg er ikke den eneste. 

Men det er mulig at dette er en styrt prosess, virker ikke som at det "temaet" som får flest upvotes nødvendigvis kommer øverst heller, bug eller meningen?

Regner vel med at man rimelig tidlig forsto at up/down vote systemet kom til å bli misbrukt. Så der står man da med et "forum" uten troverdighet, og nesten uten brukere.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
53 minutes ago, Delvis said:

Aldri vært stengt her. Eneste gang jeg husker, var da de hadde en maintenance på en dag eller to her. Det var da de sendte Hardware filmen. Når var det, sånn 10 -15 år siden?
Dette forumet startet i år 2000 som Nye hardware. Det så ganske fjortis ut i starten, så jeg fortsatte en tid videre på gamle Hardware på Delphi før jeg gikk over hit. Bare et halvt års tid til, så har jeg vært her i 20 år. Ganske sykt egentlig  

Nesten like lenge som meg på VGD.  Har du aldri hatt bruker der? 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

VGD er rett og slett skandaløst ræva. 

Det som en gang var en smeltedigel av meninger og diskusjon er nå en ørken. Det er helt dødt. 

Og det var ikke manko på advarsler. 
 

Trist. Bra man har driftige mennesker som har erstattet VGD på en god måte. 10.000 innlegg på én uke. Når man begynner fra scratch. Det er intet mindre enn imponerende. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (7 minutter siden):

For å si det sånn; det har heller ikke vært manko på advarsler til fulle folk om IKKE å gå bort til raketten selv om lunta har "slokka"..

Nei, men på samme måte som at avisene 1. nyttårsdag er fulle av redselsfulle bilder av det som en gang var øyne så ligger VGD der øde og forlatt. 
 

Blir litt som de videobildene fra Mars om man logger inn på VGD nå. 

Endret av Sjølvaste
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Sjølvaste said:

Nei, men på samme måte som at avisene 1. nyttårsdag er fulle av redselsfulle bilder av det som en gang var øyne så ligger VGD der øde og forlatt. 
 

Blir litt som de videobildene fra mars om man logger inn på VGD nå. 

Begrepet "mageplask" fikk en helt ny dimensjon. Slår man opp ordet i ordbok er det bare en logo av VGD.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...