Sir Ale Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 Just now, Deila said: Lufter du aldri ut på prympirommet, Ale. Lufter ved å ha den vanlige døren oppe. Altså inngangsdøren til rommet mitt.
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Skrevet 6. september 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Omfattende de senge- og soverutinene dine, Owen Det er en vitenskap, ja.
Deila Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Edderkopper trenger ikke åpne vindu for å komme seg inn. Innsiktsfullt.
Granca Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Edderkopper trenger ikke åpne vindu for å komme seg inn. Nei, de er over alt. Uansett. 1
Deila Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 (endret) Edderkoppene i Norge er jo så bittesmå uansett. Absolutt ingenting å frykte. Er det ikke sånn at man spiser flere i året mens man sover osv? Endret 6. september 2020 av Deila 1
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Edderkoppene i Norge er jo så bittesmå uansett. Absolutt ingenting å frykte. Dette medfører riktighet 1
BrorneDin Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Eg skal nu gå til køys i dei neste minutter, hallo i luken!! Beklagar, tilgi meiiiii 1
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Skrevet 6. september 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Dere inviterer jo edderkoppene inn. Psykopater. Ikke bare edderkopper. Utenfor soveromsvinduet her, får jeg av og til besøk av frosker. Spesielt om natten. Hvis vinduet er lukket, bruker de glasset som trampoline, bare for å kødde med meg. Hvis vinduet er åpent, suger de seg fast til myggnettingen og gir meg hjerteinfarkt og permanente sår på sjelen da jeg ser faenskapene. Så oppsummert, frosker er djevelens verk©™ 1
Tyttebærtryne Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Nei, de er over alt. Uansett. Heldigvis.
BrorneDin Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 Har noen forresten kjennskap om bytte av batteri til PC er noe som man kan gjøre kjapt hos forhandleren eller er det slik at PC-en må inn til verksted/hovedlager samtidig?
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Skrevet 6. september 2020 2 minutes ago, Deila said: Er det ikke sånn at man spiser flere i året mens man sover osv? Det er dette som er TMI.
BrorneDin Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Edderkoppene i Norge er jo så bittesmå uansett. Absolutt ingenting å frykte. Er det ikke sånn at man spiser flere i året mens man sover osv? Nja, det diskuteres heftig i fagmiljøene, men dem lever inne i deg. https://forskning.no/insekter-edderkoppdyr-menneskekroppen/de-lever-inne-i-deg/678479
Elgen. Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): frosker Har du prøvd å kysse en av disse?
Deila Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Nja, det diskuteres heftig i fagmiljøene, men dem lever inne i deg. https://forskning.no/insekter-edderkoppdyr-menneskekroppen/de-lever-inne-i-deg/678479 Fawk. Dette blir nok for mye for Ale.
Tyttebærtryne Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Er det ikke sånn at man spiser flere i året mens man sover osv? Har jeg litt vanskelig for å tro. Er det KrøsaMaja som har vært ute med kjeften igjen?
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Skrevet 6. september 2020 1 minute ago, Yiddo10 said: Nja, det diskuteres heftig i fagmiljøene, men dem lever inne i deg. https://forskning.no/insekter-edderkoppdyr-menneskekroppen/de-lever-inne-i-deg/678479 Det holder nå!!!
SirJames™ Skrevet 6. september 2020 Forfatter Skrevet 6. september 2020 1 minute ago, dengelgen said: Har du prøvd å kysse en av disse? Er ikke homo, så nei.
Deila Skrevet 6. september 2020 Skrevet 6. september 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Ikke bare edderkopper. Utenfor soveromsvinduet her, får jeg av og til besøk av frosker. Spesielt om natten. Hvis vinduet er lukket, bruker de glasset som trampoline, bare for å kødde med meg. Hvis vinduet er åpent, suger de seg fast til myggnettingen og gir meg hjerteinfarkt og permanente sår på sjelen da jeg ser faenskapene. Så oppsummert, frosker er djevelens verk©™ Trodde det skulle litt mere till enn en frosk for at du skulle få hjerteinfarkt, Owen.
Anbefalte innlegg