Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som varslet i går ble det hjemmelaget pizza i kveld. Ingredienser ble som følger: 

Pizzasaus, kjøttdeig som har putret i rødvinssaus i ca 20 min (ble inspirert av en pizza på Peppes som serveres med rødvinsgelé som en av ingrediensene), italiensk salami, spicy kjøttboller fra Taste Lab (og de var spicy!!), ovnsbakte tomater, mais, rødløk, ananas og ost. Dette ble fantastisk digg, så her blir det 

Namitet 10/10 ??????????

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Som varslet i går ble det hjemmelaget pizza i kveld. Ingredienser ble som følger: 

Pizzasaus, kjøttdeig som har putret i rødvinssaus i ca 20 min (ble inspirert av en pizza på Peppes som serveres med rødvinsgelé som en av ingrediensene), italiensk salami, spicy kjøttboller fra Taste Lab (og de var spicy!!), ovnsbakte tomater, mais, rødløk, ananas og ost. Dette ble fantastisk digg, så her blir det 

Namitet 10/10 ??????????

Høres godt ut! Får lyst til å lage pizza om litt, tror jeg skal prøve meg på neste helg! 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Gjør det, er veldig godt og tar heller ikke så veldig lang tid å lage.

Skal gjøre det :) Men tenker jeg lager en vegetar variant med squash og aubergine. Prøver å være så sunn som overhode mulig haha

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...