Elgen. Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det er jo frem og tilbake, ikke rundt og rundt? Tror du skulle tatt et kurs i headbanging selv.....
Tyttebærtryne Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): McDonalds Revegift, eller "ræævgift", om du vil.
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Skrevet 3. september 2020 Just now, dengelgen said: Tror du skulle tatt et kurs i headbanging selv..... Shots fired!
Elgen. Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Stjerne i boka til meg. Gullfisker og stjerner til deg, Owen
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Skrevet 3. september 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Revegift, eller "ræævgift", om du vil. Begge deler er passende, så det er i orden.
Deila Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 Hvordan skal man skille korona fra litt sånn lett forkjølelse og sår hals som man fort får nå om høsten?
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Skrevet 3. september 2020 Just now, dengelgen said: Gullfisker Traumatisk barndom, elgen?
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Skrevet 3. september 2020 Just now, Deila said: Hvordan skal man skille korona fra litt sånn lett forkjølelse og sår hals som man fort får nå om høsten? Det kan man ikke, men feber og pustevansker tilsier nærmere undersøkelser. Mvh Dr Owen.
Stormoen33 Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): headbanging Nessj, har aldri skjønt det der, man kan nyte musikk man liker uten å holde på med det der.
Deila Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 (endret) SirOwen skrev (Akkurat nå): Det kan man ikke, men feber og pustevansker tilsier nærmere undersøkelser. Mvh Dr Owen. Mister man plutselig smakssansen er det sikkert greit og ta seg en test ja. Endret 3. september 2020 av Deila
Elgen. Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Traumatisk barndom, elgen? Søndagskolen du mener? Stemmer det.
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Skrevet 3. september 2020 Tror jeg må rulle i gang episode 2 av Raised by Wolves.
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Skrevet 3. september 2020 Just now, dengelgen said: Søndagskolen du mener? Stemmer det. Kan ikke huske at jeg fikk gullfisker på søndagsskolen, men det varierte sikkert fra landsdel til landsdel. Noen måtte sikkert varme opp pølsesnabber også..
Stormoen33 Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Hvordan skal man skille korona fra litt sånn lett forkjølelse og sår hals som man fort får nå om høsten? Sikkert ved å teste seg, har det samme selv, men er i koronafri sone så da får det egentlig bare være.
Elgen. Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nessj, har aldri skjønt det der, man kan nyte musikk man liker uten å holde på med det der. Det er helt korrekt
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Skrevet 3. september 2020 Velkomen til gards, @Øystein 1
Elgen. Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Kan ikke huske at jeg fikk gullfiske Tror man fikk gullfisk etter å ha fått 5 stjerner eller noe slikt -noe for VGD?
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Skrevet 3. september 2020 Det som hadde vært fett hadde vært headbanging til Mozart og Beethoven.
SirJames™ Skrevet 3. september 2020 Forfatter Skrevet 3. september 2020 Just now, dengelgen said: noe for VGD? Nja, minner meg egentlig bare om de tørre gullfiskene man knasket på på kino i gamle dager.
Tyttebærtryne Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 Liker du denne Øystein, .......... og dere døgenikter? You and me baby ain't nothin' but mammalsSo let's do it like they do on the Discovery Channel 1
Anbefalte innlegg