Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

Anbefale å feire med en Royal Trippel, eller to.

Har ikke is i hus, tar meg en hot dog i stedenfor.

• Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Granca skrev (4 minutter siden):

Men eg får ikkje. Drøymer om dajerna eders.

Hver dag som bikker 20 grader fremover der vil Daier på balkong viftes. Satser på ut september.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Uvirkelig liste der fra Yiddai!!

Skal ha oppe sytten skjermer, eg gjentar, sytten (17) skjermer for å få sett alt.

• Liker 1
Skrevet
HYYYL skrev (2 minutter siden):

Har ikke is i hus, tar meg en hot dog i stedenfor.

Nå ble jeg litt rørt. Mest fordi hot dog er haram.

Skrevet
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Hver dag som bikker 20 grader fremover der vil Daier på balkong viftes. Satser på ut september.

Hvilken dato pleier Dem å daie julen inn?

Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

Hvilken dato pleier Dem å daie julen inn?

Dette er faktisk en litt lei historie, men den går såher: sist gang jeg viftet julen inn var 24. september 1976. Det var selvsagt med hele familien tilstede da vi alle sammen er profesjonelle daieviftere. Likevel kom det som et stort sjokk da min søsters daier uken før hadde fått et silikoninnlegg i sine daier. Vel, hennes sting løsnet da henner viftede for meget den gang og henners implantater traff nabo (76) midt i den pannebrask. Siden den gang har hanner hatt høy panne, og viftedaing for å ringe julen inn, har vært forbudt her i den Oslo.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

For øvrig en enorm kniving mellom meg og elgen når det gjelder antall poeng. Min spede tilstedeværelse har også gjort at jeg har blitt forbigått av flere. Spår at både elgen og HYYYL er forbi meg før vi skriver oktober.

Skrevet
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Dette er faktisk en litt lei historie, men den går såher: sist gang jeg viftet julen inn var 24. september 1976. Det var selvsagt med hele familien tilstede da vi alle sammen er profesjonelle daieviftere. Likevel kom det som et stort sjokk da min søsters daier uken før hadde fått et silikoninnlegg i sine daier. Vel, hennes sting løsnet da henner viftede for meget den gang og henners implantater traff nabo (76) midt i den pannebrask. Siden den gang har hanner hatt høy panne, og viftedaing for å ringe julen inn, har vært forbudt her i den Oslo.

Utrolig søt og rørende historie! Gråt en skvett på nattkjolen.

Skrevet (endret)
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Naboen var for øvrig hanner Franner      !!!

Ikke overraskende. Hanner er nabo til de aller, aller fleste.

Endret av Granca
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...