Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
SirOwen skrev (3 minutter siden):

Media er jo åpenbart søppel, som ikke engang faktasjekker påstandene sine.

"Vidar Örn Kjartansson og Vålerenga ble etter det TV 2 erfarer tirsdag kveld enige om en avtale.

Dermed returnerer toppscoreren fra 2014, da han scoret 25 mål, til Eliteserien. Ingen har siden scoret like mange mål på en Eliteserie-sesong."

TV2 skriver dette, det blir vel mer riktig. Ingen har scoret flere etter på en sesong. 

Endret av Deila
Skrevet
1 minute ago, Deila said:

"Vidar Örn Kjartansson og Vålerenga ble etter det TV 2 erfarer tirsdag kveld enige om en avtale.

Dermed returnerer toppscoreren fra 2014, da han scoret 25 mål, til Eliteserien. Ingen har siden scoret like mange mål på en Eliteserie-sesong."

TV2 skriver dette, det blir vel mer riktig. Ingen har scoret flere etter på en sesong. 

Dette er jo noe helt annet, ja. 

Skrevet

TV2 skriver riktig med at ingen har scoret like mange mål på en sesong etter dette. Eurosport som jeg siterte først bæsjer på leggen siden de skriver at hverken før eller etter har noen scoret like mange. 

Skrevet
3 minutes ago, Deila said:

Eurosport som jeg siterte først bæsjer på leggen siden de skriver at hverken før eller etter har noen scoret like mange. 

Eurosport ble grunnlagt i 1989, og burde således ha hørt om Harald Martin og Sigurd.

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Eurosport ble grunnlagt i 1989, og burde således ha hørt om Harald Martin og Sigurd.

Mulig de satt og varmet opp pølsesnabbene mens de skrev artikkelen.. 

Skrevet

Off-topic åpnet igjen og Kjartansson til VIF på samme kveld, spørs om det blir så mye søvn i natt, men skal nok se litt Peaky Blinders nå. 

Skrevet
2 minutes ago, Deila said:

Mulig de satt og varmet opp pølsesnabbene mens de skrev artikkelen.. 

Tastatur med sperm eller nattkjole med urin...? 

Hmm, den var kinkig, må tenke litt på den.

Skrevet
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Tastatur med sperm eller nattkjole med urin...? 

Hmm, den var kinkig, må tenke litt på den.

"Varme opp pølsesnabbene til 23.59"- kommentaren din blir ikke gammel helt enda.. 

Skrevet

Skal egentlig i forelesning 08:15 i morgen også, men kan vel si med 99% sikkerhet at den utgår. Jeg får også tilbake karakter på den eksamen jeg tok her for tre uker siden. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...