Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Bra. Da slipper vi Alsaker og Semb.

Stokke og Tjærnås er 100 ganger verre (forresten ikke Tjærnås, han er jo speider-legenden i Brann)

Skrevet
Ale-Fawk skrev (4 minutter siden):

hvor spilles den avgjørende kampen mot Skottland?

Ullevål den også mener jeg. 

Skrevet

Javel. Slår vi ikke Serbia og Skottland med hjemmebanefordel, så er det bare å legge ned landslaget.

Blir det publikum da?
Ser fordelen med å spille på Ullevaal, men uten publikum er jo den fordelen ikke så stor lenger

Skrevet

Serbia har noen gode enkeltspillere selvsagt, men virker ikke som de spiller som et lag. Skottland har en god venstreback og sentral midtbane, men sliter med å score. Får håpe vi klarer det. 20 år siden forrige mesterskap.

Skrevet

Får håpe vi klarer det. 20 år siden forrige mesterskap.

Da var du ikke gamle skrotten, Dr.Fawk! 

Skrevet
4 minutes ago, Ale-Fawk said:

Slår vi ikke Serbia og Skottland med hjemmebanefordel, så er det bare å legge ned landslaget.

Da kjøper vi bare Island, og vipps så er vi i sluttspill fremover.

Skrevet
Just now, dengelgen said:

Da var du ikke gamle skrotten, Dr.Fawk! 

7 år. Må ha vært morsomt å følge landslaget på den tiden. Nå er de så elendige at det gjør vondt. Men vi får se, kanskje LL får til en Mourinho masterclass.

Skrevet
1 minute ago, dengelgen said:

Hører på sountracket til Into the Wild
Hva synes du om Lawless forresten?

Det er et flott soundtrack med en Eddie Vedder i storslag. Big Hard Sun og Society er favoritter her.

God film det. Kan skrive en liten review i morgen. Er for skækk og trøtt nå.

Skrevet

Får vel logge av og legge meg. Ble faktisk litt fysisk kvalm av å tenke på landslaget. Gud så lei jeg er spillere som Markus Henriksen. Klubbløs for faen og blir tatt ut. Nei, orker ikke. God natt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...