Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg litt rar i hodet nå. Kan det skyldes drinkene på hotellet? Jeg tror nok svaret er ja. Skryt om servicen og damene på hotellet kommer senere. Nå er det tid for magisk musikk hvor selvsagt Stevie Nicks (nei, det er ikke en mann) er til å DÅNE av.
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir nesten rørt av dette.

 

Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Bare spreng bankhvelvet og kjøp Jack Grealish og Jadon Sancho. Jude Bellingham kan få dra til Dortmund å utvikle seg. Trenger mye firepower og kvalitet over en sesong. Selg Lingard og Pereira, orker ikke trynene på dem engang.

 

Lenke til kommentar
4 minutes ago, NNightwish said:

For tiern jeg vant? Tror ikke hodet mitt er på rett plass nå.

Tilsammen vil de vel koste 150 millioner pund, så tipper kun én av dem kommer. Noe som er bra det. United er i en flytsone nå ja, men en skade på Fernandes/Pogba så blir laget markant svekket.

Vanskelig å si med EL, men vinneren får jo en billett til CL. Så må satse hardt det om vi ikke klarer topp fire i ligaen. Femteplass kan også gi CL, men tror neppe City blir banned.

Lenke til kommentar
NNightwish skrev (28 minutter siden):

Det er hyggelig å komme hjem for å se at Norsk Tipping har beriket meg med premie. Foreløpig er det usikkert hvordan jeg skal forvalte formuen.
 

7a011b26f19b9b8b03998a74f86c5dfe.png

Oh crap, gratulerer! Du har blitt tikronionær!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (3 minutter siden):

Interessant. Leverkusen er gode i år, men det er vel en grunn til at de blir kalt Neverkusen. Tapte den tyske cupfinalen i går også. Wolves tipper jeg går ut av steam etter PL-sesongen, drives rovdrift på de ulvene. Tipper det står mellom United, Inter og Leverkusen om pokalen.

Har større tro på Sevilla enn Leverkusen. Men nå er det god natt for mon del, Ale.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...