Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (3 minutter siden):

Åpenbart fordi vi havna bak sinker på vei hjem.

Ble liggende bak en bil inn i en tunell her om dagen, det er 80-sone, men da bremses det ned til 50. Bilen ligger meget nærme midtstreken, så jeg legger meg lenger bak for ikke å få et speil i frontruta. Bilen fikk imidlertid opp farten, men nå vi kom til et påkjøringsfelt fra en sidevei og en bil skal på der, rett før de er side om side bremser vår mann, helt utrolig. Måtte bremse kraftig for å slippe han som skulle inn før han gikk i autovernet.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Ble liggende bak en bil inn i en tunell her om dagen, det er 80-sone, men da bremses det ned til 50. Bilen ligger meget nærme midtstreken, så jeg legger meg lenger bak for ikke å få et speil i frontruta. Bilen fikk imidlertid opp farten, men nå vi kom til et påkjøringsfelt fra en sidevei og en bil skal på der, rett før de er side om side bremser vår mann, helt utrolig. Måtte bremse kraftig for å slippe han som skulle inn før han gikk i autovernet.

Mange folk er like pyser i tuneller som i regnvær, ja.

Lenke til kommentar

Han som kjørte meg til jobben, hadde samme mentalitet som meg. Havnet bak noen som ikke klarte å kjøre mer enn 40 km/t i noen slake svinger, og da sa han "herregud, de kjører jo som noen traktorer"..

Forøvrig tipset jeg ikke hverken fram eller tilbake, er jeg slem da? Synes det er dyrt nok å kjøre taxi om man ikke skal legge på kunstig tips for at de gjør jobben sin. I tillegg charget begge meg 10 kr ekstra fordi jeg betalte med kort.

Vi lever da i 2020, for svingende, Hallo i L...........!

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Halvtomme ølglass og semivarme bokser med pommes frittes?

Haha, skulle tro det, men er lite ølglass nå. Fikk servert øl i bøtter med isbiter. Når vi kommer inn, så spør de hva vi skal ha. Deretter blir vi geleidet bort til bordet, så kommer ølen vi skal ha. Glassflasker på 0,33. QR-kode på bordet om vi skal ha nye, så det var veldig effektivt. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Yiddo10 said:

QR-kode på bordet om vi skal ha nye, så det var veldig effektivt. 

Smart. 

Aldri skjønt hvorfor ikke restauranter innfører det samme som på fly, nemlig en knapp man kan trykke på hvis man vil at kelner skal komme til bordet. En liten diskret lampe kan tennes når man trykker på knappen. 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Smart. 

Aldri skjønt hvorfor ikke restauranter innfører det samme som på fly, nemlig en knapp man kan trykke på hvis man vil at kelner skal komme til bordet. En liten diskret lampe kan tennes når man trykker på knappen. 

Det høres ut som en god ide. Spesielt i disse tider. Jeg skal bringe ideen videre til restaurantene på Karl Johan senere i dag.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

En liten diskret lampe kan tennes når man trykker på knappen

Jeg kom til å tenke på ei som kom til bygda før jeg ble kjønnsmoden, hun hadde en liten lampe i vinduskarmen. Grønn lampeskjerm men byttet til rød når hun var "opptatt" for å si det sånn. Sterke saker for en rolig og sindig pjokk!

Lenke til kommentar
Just now, dengelgen said:

Jeg kom til å tenke på ei som kom til bygda før jeg ble kjønnsmoden, hun hadde en liten lampe i vinduskarmen. Grønn lampeskjerm men byttet til rød når hun var "opptatt" for å si det sånn. Sterke saker for en rolig og sindig pjokk!

Utroligt!

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Jeg kom til å tenke på ei som kom til bygda før jeg ble kjønnsmoden, hun hadde en liten lampe i vinduskarmen. Grønn lampeskjerm men byttet til rød når hun var "opptatt" for å si det sånn. Sterke saker for en rolig og sindig pjokk!

Har hørt om dette her også ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...