Gå til innhold

Metro Exodus klart for Steam etter ett år med Epic Store-eksklusivitet


Anbefalte innlegg

9 hours ago, IceBlitz said:

Har det rabla for deg?

At du får en annen cinematic på slutten av spillet som ENESTE forskjell er altså å TAPE spillet?

Og du tar så skammelig feil uansett. Jeg skjøt ned omtrent hver eneste en av skogfolkene men fikk den gode slutten fordi jeg valgte blant annet å spare mange av de som gav opp. Det handler om moral og hvilke valg man tar for å overleve. Ikke om å tape eller vinne. Du kan plaffe ned alle eller ingen uten at spillet forandrer seg overhodet. Det er kun en cinematic på slutten som forandrer seg.

At det går an å bli så tett...

Er bare å gi opp den kampen der, ingen vits å kaste bort tiden din på å overbevise noen som allerede har bestemt seg. Gunfreak får finne ut selv om han synes det er verdt det eller ikke.

For min del traff Metro Exodus blinkskudd. Spilte igjennom det to ganger for å få med meg begge sluttene, og begge to var veldig gode og like hjerteskjærende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vel strengt tatt ikke vært eksklusift på Epic Store i et år. Det har vært tilgjengelig siden Juni 2019 på Microsoft Store til PC.

Er forøvrig tilgjengelig på GamePass for PC også, sammen med 2033 og Last Light.

GamePass for PC for nye brukere får du tre mnd for 10kr for øyeblikket, hvis noen vil prøve Metro spillene.

https://www.xbox.com/nb-NO/xbox-game-pass/pc-games?xr=shellnav

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...