Gå til innhold

Mulig og fjerne all fulgt innhold?


Anbefalte innlegg

Får eposter daglig med fulgt innhold, er 38 sider jeg må krysse av på for og stoppe å følge de. Finnes det en knapp for og fjerne alt så jeg stopper og få varsler? Prøvd og stoppe epostene en stund men bare ga opp. Mulig og bare fjerne alt jeg følger og stoppe epostene?

edit: etter oppgraderingen av forumet kom alle varsler som fulgt innhold og sender daglig varsler / innhold til eposten min så det blir bare endel overflod når jeg sjekker eposten til tider. Bare ganske lei av oppdateringen gjorde dette så jeg må fjerne alt jeg har fulght, men er flere titalls sider.

edit: Denne preferansen i seg selv jeg hater mest som har blitt satt automatisk:

  • En e-post om dagen med et sammendrag av det nye innholdet
Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
MultiGamerClub skrev (47 minutter siden):

Får eposter daglig med fulgt innhold, er 38 sider jeg må krysse av på for og stoppe å følge de. Finnes det en knapp for og fjerne alt så jeg stopper og få varsler? Prøvd og stoppe epostene en stund men bare ga opp. Mulig og bare fjerne alt jeg følger og stoppe epostene?

Hei.

Ja, dette er mulig å gjøre. For å endre på varslerinnstillingene dine så gjør du følgende: 

Trykk på navnet ditt oppe i høyre hjørne > trykk på kontoinnstillinger. 

I høyre hjørne under "andre innstillinger" trykker du på varslingsinnstillinger. Fra her kan du endre på det slik du måtte ønske. 

Obs: det er viktig å merke seg at det er flere innstillinger dersom du blar nedover. 

 

Håper dette hjelper. 

Ha en ellers fin kveld. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
MultiGamerClub skrev (36 minutter siden):

Er dette varslingslister eller epost valget? Alt av epost valg er slått av meg får fortsatt eposter ?

Hvis du prøver å imitere de innstillingene jeg har her så kan du se om det hjelper.. 

varsling.png

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (15 timer siden):

Hvis du prøver å imitere de innstillingene jeg har her så kan du se om det hjelper.. 

Problemet er eksisterende fulgt innhold senger meg daglig epost varsel om kommentarer og endringer i tråder som jeg ikke ønsker og følge. Skulle ønske alt egentlig bare stoppet å følges ettersom det skaper epost-varslinger ser det ut som, har slått av alle epost valg men mne x)

 

edit: Under fulgt innhold, med preferanser som dette står på alle trådene:

  • En e-post om dagen med et sammendrag av det nye innholdet
 
Er ikke på varslings innstillinger men på hver for seg fulgt innhold..
Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...