Gå til innhold

Hva skjer hvis...


Taurean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skabbetuss skrev (11 timer siden):

anbefaler deg å prøve. Fosskok fisken i 1,5 - 2 timer. Du må sile vannet for kjøtt etterpå

Hehehe, det hadde vært morsomt vel ;D Ny gåte:

... jeg hadde stappa en mikroovn stappfull av ost og satt på enten full eller svak effekt i 10 timer?

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Rookie_NO skrev (1 minutt siden):

Har du aldri panta når maskinen blir full?!? Den stopper og kjører i gang med piping til noen går bak på lageret og tømmer maskina...

Jeg mener at man panter dem når dem er fulle av brus ^^ Hva skjer når personalet finner ut av det? ^^ At det har rent masse brus ned bak

Lenke til kommentar
25 minutes ago, Taurean said:

Jeg mener at man panter dem når dem er fulle av brus ^^ Hva skjer når personalet finner ut av det? ^^ At det har rent masse brus ned bak

Boksene blir vel ikke umiddelbart knust, jeg tror de sorteres plast og alu deretter går de til hver sin container som presser etter det er tømt der.

Lenke til kommentar
Taurean skrev (30 minutter siden):

Jeg mener at man panter dem når dem er fulle av brus ^^ Hva skjer når personalet finner ut av det? ^^ At det har rent masse brus ned bak

Flesteparten av maskiner har en vekt som veier om det er fulle bokser eller ikke. Om den er for tung så tar ikke den imot den.

Om den mot formodning skulle ta i mot fulle bokser, så er ikke det sikkert butikkpersonale hadde merket det før en når maskinen var full.

Hadde mest sannsynlig ikke skjedd så mye, du hadde kanskje fått beskjed om at du måtte tømme boksene før du pantet dem. 

Lenke til kommentar
Skabbetuss skrev (11 timer siden):

Hele huset vil revne siden byggeskum ekspanderer

Taurean, hva skjer hvis du bruker sykkelpumpa til å fylle ræva med luft? 25 pump

Du klarte virkelig ikke å skjønne at jeg mener selvfølgelig at skummet skal få ekspandere skikkelig -før- man går videre med hvert lag? ^^

Jeg vet ikke, men hvis man prøver å pumpe luft inn i hodet ditt via det éne øret, så fortsetter det vel bare ut gjennom det andre øret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981
Taurean skrev (18 timer siden):

Man kjøper 1000 tuber med byggeskum, finner et utflyttet gammelt hus, og pumper det fullt av slik byggeskum så hele huset blir helt tett? ^^

 

Taurean skrev (1 time siden):

 jeg mener selvfølgelig at skummet skal få ekspandere skikkelig -før- man går videre med hvert lag? ^^
 

Huset blir ubeboelig. Det vil være fylt med byggskum. 

Edit: Ser nå at huset allerede var fraflyttet. Spiller ingen rolle om det blir ubeboelig da så jeg endrer svaret mitt til: Eieren blir fly forbanna. 

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981
Skabbetuss skrev (13 timer siden):

 

Taurean, hva skjer hvis du bruker sykkelpumpa til å fylle ræva med luft? 25 pump

25 pump - Megapromp

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981
Taurean skrev (1 time siden):



Jeg vet ikke, men hvis man prøver å pumpe luft inn i hodet ditt via det éne øret, så fortsetter det vel bare ut gjennom det andre øret.

Unyansert 

Edit: Grenser til fornærmelse 

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...