Gå til innhold

Samsung S7 som ikke slår seg på.


sdf123

Anbefalte innlegg

Har en Samsung S7 som plutselig ikke vil slå seg på.

Har prøvd alle kombinasjoner med å holde inne knapper, men ingenting skjer. Jeg har prøvd å la den ligge i laderen, kjente at alderen ble varm i starten, så tror den har tatt i mot strøm. Det er ingen lys som går på, ingen vibrasjon, så jeg vet ikke helt hva som har skjedd.

Telefonen har ligget etui, menn på bakside av telefonen så var den sprekt i det ytterste "glasset", etter hva jeg kan se så er det ikke store sprekket, så tviler på at det har noe å si, men vil nok ikke gå gjennom noe garanti.

Er det noen siste triks jeg kan prøve, før jeg eventuelt må åpne den og se om jeg kan finne ut hva som kan være årsaken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RickyG skrev (3 timer siden):

Får ingen kontakt fra pc. 

Ja, den ligger til urladning. Men er det noe å gjøre når den er tom? 

Tja. Har erfaring på at enheter har virket igjen etter å ha blitt helt tomme for strøm. Da mener jeg helt tomme.

Du har eid den hele tiden og ikke byttet til uoriginalt batteri? Uoriginale batterier kan ese noe opp og kortslutte. Ladere fra ebay o.l. kan også ødelegge batteriet.

Jeg har ingen flere idéer...

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Ja, vi har eid den siden den var ny. 

Det er min samboer sin, hadde bare plutselig "slått" seg av, og nå vil den ikke på igjen. Jeg får la den ligge noen uker, og se om den vil på igjen da.

Hun har fått seg ny telefon, så ingen krise, men kunne vært grei å ha som en backup telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...