Kasp0me Skrevet 6. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2020 Heisann! Har nå fått en tilbakekalling på bilen min med produksjonsfeil og trøbbel med airbag på min Honda C-RV 2012. Nærmeste merkeverksted er 2 timer unna og jeg må ta meg fri fra jobben for å få skiftet dette. Spurte de om de kunne sende det til der jeg tar service på min bil, men dette var uaktuelt. Kan jeg kreve å få tilbakebetaling på dette? Skjønner jo at det er valgfritt og gjøre denne servicen, men også en sikkerhetsløsning som burde fikses. Siter Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2020 Uten at jeg kjenner til reglene, så tviler jeg sterkt på at du kan få noe godtgjørelse for det.. Er jo flust av folk som bor i gokk som gjerne har 4-5-6+ timer til nærmeste verksted som kan utføre reparasjoner. 1 Siter Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2020 Elendig service. Toyota har tilsvarende utfordringer, de har enkelte steder sendt mekaniker milevis for å ordne det samme. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.