Gå til innhold

SAMLETEST: Logitech-mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fleire produkt me ikkje har med her. G603, G102/203, G Pro Hero etc. Handlar først og fremst om at me ikkje har fått dei tilsendt. Kan alltids høyre med Logitech, men formane til dei me manglar er jo representert på lista her. G603 er i praksis G703 berre utan RGB og med AA-batteri i staden for Powerplay/internt Li-Po-batteri.

Endret av iR' BR34K
Lenke til kommentar

Advarsel til G Pro kjøpere: Logitech har muligens byttet bryterne til noen som har mange flere feil. Når jeg feilsøkte min fant jeg brukere som hadde den nye og gamle og lyden på bryterne er veldig forskjellig. Jeg måtte sende tilbake tre G Pro mus før jeg fikk en som var akseptabel. Den har fortsatt feilen, men i mye mindre grad. Det er flust av brukere med samme problem på nettet.

Feilen: Hvis du holder en knapp inne vil den tilfeldigvis slutte å bli holdt inne. Noen ganger en brøkdel av et sekund, noen ganger må man slippe knappen og trykke på nytt.

Lenke til kommentar

Er alltid veldig fornøyd med Logitech sine produkter, med noe, få unntak. Har selv Pro musen som er fantastisk. Savner kun at rullehjulet kan klikkes høyre og venstre. GHUB programvaren er derimot noe av det dårligste og mest ustabile de har laget til nå, men får ikke rullet tilbake da jeg har 915 tastaturet og Ghub overstyrer den gamle softwaren. De høyre sideknappene på pro musen er feks. deaktivert, men fortsetter å fungere til stor frustrasjon. Ghub rip.

Lenke til kommentar

Av alle de forskjellige musene jeg har brukt er det Logitech G300 som brukes nå. De må ha originale drivere for å virke til basic bruk i Direct-X, men med dem er det god knall. Har en Razer Epic Naga mus som er grei nok også, men den stopper USB-init ved power-on på maskinen så hele maskinen låser seg(!). USB-ledningen må derfor tas ut til Windows er startet, så fungerer det. Takk, Packard Bell.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...