Gå til innhold

Slipknot 22. Januar - Tvangsflyttet plasser


AndersT2

Anbefalte innlegg

Bestilte gode sitteplasser her ved billettslipp i fjor. I går så kom det ny mail med nye billetter, hvor det eneste som stå var at plassene var flyttet, til langt dårligere plasser. (Relocated).

Ringte Ticketmaster, og de hadde bare fått beskjed at det var arrangør som hadde måtte flytte plasser på grunn av arrangementet, men ikke noe mer info, og henviste til å kontakte Live Nation på Facebook som jeg ikke bruker.

De hevdet også at jeg har fått bedre plasser, siden plassene jeg har blitt flyttet til er dyrere i utgangspunktet. Men det er enorm forskjell i lydkvaliteten når man sitter midt på scenen, mot det å sitte på plassene på siden. De er dyrere på siden, men det er fordi de er nærmere når hele salen brukes, og de aldri har justert prisnivået når de bruker halve arenaen slik de gjør nå. Så beste plasser har alltid vært de billigste på disse konsertene.

Noen som har litt info om hvorfor dette har skjedd? Det var vist mange passer som var flyttet.

Syntes det også er rart, da det fortsatt er mulig å kjøpe plasser ikke langt unna plassene jeg originalt bestilte.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...