Gå til innhold

USA flyr to ubemannede jagerfly som kontrolleres av piloten i et tredje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En person styrer to fly?? Simultant? Hvordan går det for seg? En joystick i hver hånd og en unik evne til å gjøre to ting på en gang... Ergo snakker vi om en kvinnelig "pilot".....:-) (Menn klarer bare bare å utføre en ting om gangen...)

Men selv en kvinnelig hjerne må da få prosesseringsproblemer hvis de to flyene ikke bare skal fly formasjon, men havner i helt ulike krigssituasjoner?

 

Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen skrev (5 minutter siden):

Fire autonome fly mot fire andre autonome fly, hver til en pris på en milliard kroner, braker sammen. Uavgjort, alle styrter. Bedre kan vel ikke krigens galskap illustreres.

Men kan det være bra for en amerikansk politikers økonomi og våpenindustrien, så er det vel verdt det. Eller hva Erna?

Fordelen er jo at ingen dør.

Lenke til kommentar

12 minutes ago, observatør said:

SKREMMENDE! FOR EN SINNSYK VERDEN STYRT AV PSYKOPATER!

Vil ikke si det, akkurat..

Svar:

Hva vil du si da? At det er fint at en stor andel av verdens ressurser og talenter brukes til å utvikle stadig bedre våpen, hvis eneste målestokk for effektivitet er deres evne til å ødelegge og hvor mange mennesker de kan drepe.

Selvfølgelig er verdens våpenkappløp sinnsykt!!! Og vi som selv mener vi er så snille og gode, er blandt de verste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
19 hours ago, Proton1 said:

12 minutes ago, observatør said:

SKREMMENDE! FOR EN SINNSYK VERDEN STYRT AV PSYKOPATER!

Vil ikke si det, akkurat..

Svar:

Hva vil du si da? At det er fint at en stor andel av verdens ressurser og talenter brukes til å utvikle stadig bedre våpen, hvis eneste målestokk for effektivitet er deres evne til å ødelegge og hvor mange mennesker de kan drepe.

Selvfølgelig er verdens våpenkappløp sinnsykt!!! Og vi som selv mener vi er så snille og gode, er blandt de verste.

Og der blir jeg tillagt flere meninger, ser jeg..

Jeg sa bare at jeg ikke er enig i at verden er sinnsyk og styrt av psykopater. Verdens våpenkappløp er ikke noe jeg støtter. Er nok resultatet av at vi i bunn og grunn er enkle primater. Jeg synes dog at verden går fremover - stort sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen skrev (19 timer siden):

Fire autonome fly mot fire andre autonome fly, hver til en pris på en milliard kroner, braker sammen. Uavgjort, alle styrter. Bedre kan vel ikke krigens galskap illustreres.

Det høres jo ut som et supert utfall! Dog er det vel mere sannsynlig at noen greier seg lenge nok til å fullføre et bombeangrep e.l.

Lenke til kommentar
insolvent skrev (40 minutter siden):

Og der blir jeg tillagt flere meninger, ser jeg..

Jeg sa bare at jeg ikke er enig i at verden er sinnsyk og styrt av psykopater. Verdens våpenkappløp er ikke noe jeg støtter. Er nok resultatet av at vi i bunn og grunn er enkle primater. Jeg synes dog at verden går fremover - stort sett.

Jepp, han tolker innlegg slik han, lager sin egen realitet og legger ord i munnen på andre.
Det at vi og andre stabile nasjoner utvikler og produsere våpen er nødvendig for å holde 'bad guys' i sjakk matt, men @Proton1 vil vel heller at vi dropper all militær aktivitet for verdensfreden, noe som vil føre til det stikk motsatte.

Endret av oddeh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...