Gå til innhold

Har jeg blitt hacket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noe av verdi som noen er interessert i? 

Det er faktisk lite sannsynlig at du er hacket, men er du det, bør du resette telefonen og endre alle passordene dine, det løser problemet i de fleste tilfeller, men ikke bruk en gammel backup eller lignende for å sette opp telefonen på nytt, gjør det manuelt.

Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Er jeg blitt hacket?

Olaf. . Ikke noe spesiellt av verdi, ikke mer enn andre:)

Skal forsøke å følge det rådet, om nødvendig kjøper jeg en ny. 

Merko. skrev (5 minutter siden):

Du må nesten begrunne hvorfor du tror du er hacket.

Eller forventer du at vi bare skal si "Ja du har blitt hacket" så ferdig med saken?

Telefonen lyser opp , uten noe som helst hverken meld , eller andre varsler, dette skjer da den ligger urørt på bordet . Helt uten videre , fra tid til annen. 

Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Har jeg blitt hacket?
  • 2 måneder senere...
Trengerhje skrev (På 4.2.2020 den 19.05):

Olaf. . Ikke noe spesiellt av verdi, ikke mer enn andre:)

Skal forsøke å følge det rådet, om nødvendig kjøper jeg en ny. 

Telefonen lyser opp , uten noe som helst hverken meld , eller andre varsler, dette skjer da den ligger urørt på bordet . Helt uten videre , fra tid til annen. 

Det kan like godt være en android feature. Har hatt det før jeg også uten at jeg klarte å finne ut hva som utløste det. Det ordnet seg etter noen oppdateringer, men tiden for det er vel rent ut for en s6.

Lenke til kommentar
Trengerhje skrev (På 4.2.2020 den 19.05):

Telefonen lyser opp , uten noe som helst hverken meld , eller andre varsler, dette skjer da den ligger urørt på bordet . Helt uten videre , fra tid til annen. 

Har sett det samme selv, og tror det er Snapchat hos meg.  Typisk når det er aktivitet(i grupper) som ikke er satt til å gi meg varsler, men som jeg allikevel er en del av.  Tipper det er flere apper som fungerer på samme måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...