Gå til innhold

TEST: Corsair K95 RGB Platinum XT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da håper jeg dem har fikset Spacebar fra den vanlige platinum versjonen. Spacebaren reagerte dårlig hvis man ikke trykket midt på den og hele knappen kunne til tider hoppe av. Jeg ble svært skuffet over K95 platinum versjon. Byttet til Logitech G513, syns den er 100 ganger bedre.

 

Lenke til kommentar
8 hours ago, Owlman said:

Jeg vil påstå at tastatur med Topre taster er mer i Rolls Royce klassen en dette.

Mannen snakker fakta, har selv Topre iform av Leopold FC660C med custom Hasu controller og har ikkje savnet MX Cherry ein dag.

NovelKeys Cream Switches er også et godt alternativ viss du vil ha "Rolls Royce"

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde kjøpt dette hvis det hadde hatt stor "enter"-tast. Lillefinger på høyre hånd har en skade, og jeg klarer ikke å bøye den skikkelig, så jeg treffer ikke tasten uten å flytte hånda.

Jeg ser at det er forskjell på størrelsen på denne tasten på deres bilder og bildet fra prisguiden lenger ned. Hvilket bilde er korrekt?

Lenke til kommentar
9 hours ago, RRhoads said:

Jeg hadde kjøpt dette hvis det hadde hatt stor "enter"-tast. Lillefinger på høyre hånd har en skade, og jeg klarer ikke å bøye den skikkelig, så jeg treffer ikke tasten uten å flytte hånda.

Jeg ser at det er forskjell på størrelsen på denne tasten på deres bilder og bildet fra prisguiden lenger ned. Hvilket bilde er korrekt?

Står det nordisk design er det stor enter knapp, viss du går inn på linken ser du også at det er stor enter knapp på bildet. Personligt synes eg det er noe dritt og har brukt utenlands enter knapp, bare for at det er så mye letter å treffe ' ' ' når du skriver engelsk. Men viss det nordiske designet hjelper skaden din, så bør du absolutt gå for det.

Kjøper du fra enn norsk side bør nok få stor enter knapp, men det står ofte om det er nordisk design eller ikkje.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 hours ago, Noiz said:

Mannen snakker fakta, har selv Topre iform av Leopold FC660C med custom Hasu controller og har ikkje savnet MX Cherry ein dag.

NovelKeys Cream Switches er også et godt alternativ viss du vil ha "Rolls Royce"

Bilderesultater for huzzah a man of quality"

Har Leopold FC660C selv. Skal sette inn Hasu controllern når jeg får keycaps'ene jeg venter på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne artikkelen er skrevet av noen som (åpenbart) ikke vet stort om hverken tastatur, biler eller metaforer.

Om det virkelig var Rolls Royce av tastaturer så burde de være håndlaget, og det ville vært hundrevis av materialvalgmuligheter ved bestilling.

Om jeg først skal svi av 2 lapper på et tangentbord så blir det langt mere custom enn dette.

Lenke til kommentar
Noiz skrev (15 timer siden):

Står det nordisk design er det stor enter knapp, viss du går inn på linken ser du også at det er stor enter knapp på bildet. Personligt synes eg det er noe dritt og har brukt utenlands enter knapp, bare for at det er så mye letter å treffe ' ' ' når du skriver engelsk. Men viss det nordiske designet hjelper skaden din, så bør du absolutt gå for det.

Kjøper du fra enn norsk side bør nok få stor enter knapp, men det står ofte om det er nordisk design eller ikkje.

 Takker. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...