Gå til innhold

Rødt vil innføre avgifter på dyre elbiler


Anbefalte innlegg

Når missunninga tek overhand er det tydelegvis ikkje grenser for kor irrasjonelle kommunistane kan verte.

Sjølvsagt er det meir vanleg å ha elbil i ein familie med god råd enn i ein med dårleg råd. Eg var sjølv over 40 år, hadde hatt god inntekt lenge og var nesten gjeldfri før eg tok meg råd til å kjøpe ein ny bil. Alle elbilar på vegen er relativt nye bilar.

Eg tvilar difor ikkje på at det er minst 27 gonger meir vanleg at familiar med god råd har ny bil som at familiar med dårleg råd har det. Dei får vere ærlege og presentere tala slik, i staden for å nøre oppunder ei misunning av familiar som har elbil.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
10 minutes ago, Kahuna said:

Og hva er da poenget med å avgiftsbelegge dyre elbiler ekstra?

Huh? Man fjerner et fritak på dyre elbiler. Forstår du forskjellen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
8 minutes ago, Simen1 said:

Trist at Rødt velger å gå målrettet mot elbilister og ikke mot bilister generelt. Men nå har vel Rødt sitt ekkokammer bygget opp en forestilling om hvor fæle disse Tesla-eierne er og helt glemt hvor mange fæle folk som kjører dyre fossilbiler.

Rødt har ganske konsekvent foreslått diverse avgifter mot fossilbiler og drivstoff også. Hold deg for god til å angripe stråmenn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
1 minute ago, Kahuna said:

Jupp, det kalles semantikk. Rødt vil innføre avgifter der det ikke er noen i dag. Jeg kan ikke se at dette er verken god miljøpolitikk eller fordelingspolitikk. Kun misunnelse og populisme.

Mener du det er greit at en Tesla til en halv million får momsfritak mens en sykkel til 5000 ikke gjør det? 

Lenke til kommentar
1 minute ago, PingEnt said:

Rødt har ganske konsekvent foreslått diverse avgifter mot fossilbiler og drivstoff også. Hold deg for god til å angripe stråmenn.

Raudt er konsekvente motstandarar av alle miljøtiltak som monnar.  Ta til dømes NorthConnect-kabelen.  Han kan spare 2 millionar tonn CO2-utslepp i året.  Difor er Raudt imot.  Raudt har ikkje snøring på miljø, men er mest opptekne av å tappe folk for pengar gjennom å maksimere avgifter.

 

Dersom Raudt ikkje var spesielt ute etter elbilar, kunne dei til dømes ha komme med eit framlegg om ei ekstra luksusavgift på alle bilar med prislapp over x kroner.  I staden har dei vald eit konkret og målretta antimiljøtiltak mot elbilar.  Den einaste mogelege forklaringa på den innfallsvinkelen er at Raudt ynskjer at bilparken skal forureine mest mogeleg.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Just now, Sturle S said:

Raudt er konsekvente motstandarar av alle miljøtiltak som monnar.  Ta til dømes NorthConnect-kabelen.  Han kan spare 2 millionar tonn CO2-utslepp i året.  Difor er Raudt imot.  Raudt har ikkje snøring på miljø, men er mest opptekne av å tappe folk for pengar gjennom å maksimere avgifter.

 

Dersom Raudt ikkje var spesielt ute etter elbilar, kunne dei til dømes ha komme med eit framlegg om ei ekstra luksusavgift på alle bilar med prislapp over x kroner.  I staden har dei vald eit konkret og målretta antimiljøtiltak mot elbilar.  Den einaste mogelege forklaringa på den innfallsvinkelen er at Raudt ynskjer at bilparken skal forureine mest mogeleg.

Liker du selektiv utvelgelse av fakta? Rødt vil ikke innføre høyere avgifter på elbiler, de vil innføre lik avgift på dyre elbiler som dyre fossilbiler, og la de billige elbilene forbli avgiftsfrie.

De vil også øke CO2-avgiftene på drivstoff, øke satsing på kollektiv og generelt. Det er tiltak som monner.

Lenke til kommentar

Bjørnar Moxnes, hvis du eller dine partikamerater eller sympatisører leser dette, det eneste klimafornuftige er:

- Innfør mva på elbiler i små trinn 5% i 2021, 10% i 2022 osv til 25% i 2025. Hele planen må offentliggjøres før første trinn trer i kraft. Da får vi boostet overgangen fra fossilbiler til nullutslippsbiler 5 ganger og kommer dermed raskere i mål med klimaforpliktelsene våre. (så slipper vi den missunnelsen)

- Innfør normal veibruksavgift på elbiler (så slipper vi den missunnelsen)

- Veier bør finansieres via skattekassa slik at staten har kontroll på fordeling av veimidlene. Fossilbilene bør ta med seg bompengesystemet i grava. Dvs. behold bompengefrihet for nullutslippsbiler og innse at veiene må finansieres i økende grad via skattekassa. Miljøvennlighet skal aldri straffes!

- Innse og respekter at folket trenger både kollektive transportmidler og private biler.

- Avskaff avgiftsfritak for CO2-avgift (visse bransjer har det og visse ting teller ikke med), og øk CO2-avgiftene.

Så over til fordelingspolitikken:

- Ikke rot sammen fordelingspolitikk og miljø. Det er adskilte tema.

- Hvis dere mener høytlønnte slipper for billig unna: Øk toppskatten, arveavgifter etc.

- Hvis dere mener lavtlønnte får for lite: Gi dem mer. (Dette henger ikke nødvendigvis sammen med forrige punkt)

- Bekjemp skatteparadiser og annen multinasjonal skatteunndragelse. Dette monner MYE mer enn nabomisunnelses-skatt.

- Bekjemp økonomisk undertrykkelse av allerede fattige land.

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
PingEnt skrev (8 minutter siden):

Mener du det er greit at en Tesla til en halv million får momsfritak mens en sykkel til 5000 ikke gjør det? 

Mener du sykkel er ett reelt alternativ til bil, for folk flest?

 

Det er jo derfor vi har hatt fritak, evt kunne jo regjeringen gitt penger til folk som gikk også? Evt nullskatt for de gående? Men ville det gjort noe som helst med trafikken?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
3 minutes ago, Salvesen. said:

Hvem kjenner du som har solgt bilene sine og gått over til sykkel? Og ikke skyld på at det ikke er gjort enda pga de 2-3000 de hadde fått i momslette. Det tjener de inn på noen dager/uker alt etter som.

Det er ikke poenget. Problemet er at når du først har kjøpt en bil, uavhengig om det er fossil eller el, er hver kjøretur så billig at det nesten ikke lønner seg å la bilen stå. Og flere trenger, dessverre, bil til visse ærend. Men det er ikke sikkert de trenger bil 5 dager i uka, men hvis bilen først er der...

Men jeg kjenner faktisk en del som har latt bilen stå og brukt sykkel. Det er et vanskelig valg, fordi bilen frister veldig hver morgen, men hvis man ser på det lange perspektivet så tjener en fett på det med tanke på egen helse. 

Og momsfritak vil hjelpe. Hvis jeg kan få en sykkel som før kostet 25 000 til kun 20 000, så ville det gjort at jeg kunne med bedre økonomisk samvittighet valgt sykler med  en del "ease of life features" som jeg ellers ikke ville valgt. Eventuelt hatt to sykler, en for vinter og en for sommer.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
1 minute ago, PingEnt said:

Liker du selektiv utvelgelse av fakta? Rødt vil ikke innføre høyere avgifter på elbiler, de vil innføre lik avgift på dyre elbiler som dyre fossilbiler, og la de billige elbilene forbli avgiftsfrie.

Eg skreiv då heller ikkje noko anna.  Poenget er at denne avgtiftsauken er måretta for å råke salet av elbilar spesielt.  Elbilar med god plass og lang rekkjevidde går frå å vere litt dyrare til veldig mykje dyrare enn tilsvarande eksosbilar.  Det dei vil oppnå er at folk som treng den typen bilar skal kjøpe eksosbil i staden.  Dersom Raudt hadde eit anna mål enn å få folk til å kjøpe eksosbil framfor elbil, hadde dei auka avgiftene på tilsvarande eksosbilar like mykje i same framlegg.  Difor kan det ikkje vere noka anna forklaring på dette enn at Raudt ynskjer eit skifte frå elbil til eksosbil.

 

Kan du sjå nokon annan konsekvens av å gjere elbilar dyrare og samstundes halde på dagens låge avgiftsnivå for eksosbilar?

1 minute ago, PingEnt said:

De vil også øke CO2-avgiftene på drivstoff, øke satsing på kollektiv og generelt. Det er tiltak som monner.

Satsing på kollektivt er direkte negativt i distrikta.  Tomme bussar som køyrer rundt etter ein gong i timen forureinar veldig mykje meir enn ein og annan elbil som køyrer når familien skal noko.  Store familiar og lange avstandar, som krev store bilar med lang rekkjevidde, er òg meir vanleg i distrikta enn i byane.  Auka CO2-avgift etter å ha gjort elbilar uoppnåelege for folk flest er berre eit hån.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Just now, Sturle S said:

Eg skreiv då heller ikkje noko anna.  Poenget er at denne avgtiftsauken er måretta for å råke salet av elbilar spesielt.  Elbilar med god plass og lang rekkjevidde går frå å vere litt dyrare til veldig mykje dyrare enn tilsvarande eksosbilar.  Det dei vil oppnå er at folk som treng den typen bilar skal kjøpe eksosbil i staden.  Dersom Raudt hadde eit anna mål enn å få folk til å kjøpe eksosbil framfor elbil, hadde dei auka avgiftene på tilsvarande eksosbilar like mykje i same framlegg.  Difor kan det ikkje vere noka anna forklaring på dette enn at Raudt ynskjer eit skifte frå elbil til eksosbil.

 

Kan du sjå nokon annan konsekvens av å gjere elbilar dyrare og samstundes halde på dagens låge avgiftsnivå for eksosbilar?

Satsing på kollektivt er direkte negativt i distrikta.  Tomme bussar som køyrer rundt etter ein gong i timen forureinar veldig mykje meir enn ein og annan elbil som køyrer når familien skal noko.  Store familiar og lange avstandar, som krev store bilar med lang rekkjevidde, er òg meir vanleg i distrikta enn i byane.  Auka CO2-avgift etter å ha gjort elbilar uoppnåelege for folk flest er berre eit hån.

En Tesla er i dag ikke oppnåelig for folk flest, spesielt ikke folk flest på distriktslønninger.

Lenke til kommentar
1 minute ago, PingEnt said:

Og momsfritak vil hjelpe. Hvis jeg kan få en sykkel som før kostet 25 000 til kun 20 000, så ville det gjort at jeg kunne med bedre økonomisk samvittighet valgt sykler med  en del "ease of life features" som jeg ellers ikke ville valgt. Eventuelt hatt to sykler, en for vinter og en for sommer.

25.000 for ein sykkel!?  Kva med luksusavgift på dei dyraste syklane?  Den dyraste sykkelen eg fann under lagertømming på Biltema kostar under 1000 kroner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Just now, Sturle S said:

25.000 for ein sykkel!?  Kva med luksusavgift på dei dyraste syklane?  Den dyraste sykkelen eg fann under lagertømming på Biltema kostar under 1000 kroner.

25.000 er fortsatt langt under den billigste bilen du kan finne ;) De dyrere syklene har faktisk enklere vedlikehold, som gjør dem enklere å reparere enn å kjøpe ny.

Lenke til kommentar
PingEnt skrev (3 minutter siden):

En Tesla er i dag ikke oppnåelig for folk flest, spesielt ikke folk flest på distriktslønninger.

Blir den mer oppnåelig bare vi avgiftsbelegger den nok?

En Tesla Model 3 SR+ med vinterdekk og hengerfeste koster 425k. Er ikke det oppnåelig for folk flest?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
1 minute ago, PingEnt said:

En Tesla er i dag ikke oppnåelig for folk flest, spesielt ikke folk flest på distriktslønninger.

Det er i alle fall oksedrit.  Både eg og kona jobba i kommunen då vi kjøpte Tesla i 2014.  Ho som lærar og ho hadde best løn av oss to.  Det handlar berre om prioritering.  Vi reiser på lange bilferiar og ville ha ein god bil utan utslepp.  Vi har framleis den same bilen. 

 

Vi var blant dei fyrste som kjøpte elbil her i distriktet.  No ser eg mange, og spesielt mange gamle Model S med registreringsnummer som byrjar på EL 2 og 3.  Folk må ha kjøpt dei brukt.  Dersom det vart seld færre Tesla i 2014, hadde det vore færre Tesla på bruktmarknaden no, og bilen hadde framleis vore uoppnåeleg for mange.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
1 minute ago, Kahuna said:

Blir den mer oppnåelig bare vi avgiftsbelegger den nok?

En Tesla Model 3 SR+ med vinterdekk og hengerfeste koster 425k. Er ikke det oppnåelig for folk flest?

Man kan kjøpe andre biler enn Tesla, det vet du?

 

1 minute ago, Sturle S said:

Det er i alle fall oksedrit.  Både eg og kona jobba i kommunen då vi kjøpte Tesla i 2014.  Ho som lærar og ho hadde best løn av oss to.  Det handlar berre om prioritering.  Vi reiser på lange bilferiar og ville ha ein god bil utan utslepp.  Vi har framleis den same bilen. 

 

Vi var blant dei fyrste som kjøpte elbil her i distriktet.  No ser eg mange, og spesielt mange gamle Model S med registreringsnummer som byrjar på EL 2 og 3.  Folk må ha kjøpt dei brukt.  Dersom det vart seld færre Tesla i 2014, hadde det vore færre Tesla på bruktmarknaden no, og bilen hadde framleis vore uoppnåeleg for mange.

Lærer er en høyt betalt jobb i distriktene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...