Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mistet Mine dokumenter. Fant dem ned Recuva, men..


Anbefalte innlegg

1. Slo på PCen, fikk blå skjerm med melding om PAGE_FAULT, den skulle finne forsøke å fikse et eller annet og starte på nytt.

Men det kom ikke forbi 0 %.

Holdt inne knappen og tvang re-start. 

2. Ny blåskjerm. Feil med NTFS.sys. Kom ikke forbi 0%. Tvang re-start.

3. Kom inn i Windows. Alt under Mine dokumenter var borte. Hver gang jeg starter får jeg en blå dialogboks med beskjed om at jeg ikke får logget på kontoen, og må logge av. Klikker jeg logg av starter maskinen på nytt, og samme melding kommer.

4. Lastet ned Recuva, og fant filene under shadow copies. Fikk dem over på en ekstern harddisk, men ingen av filene kan åpnes (Excel, Word, PDF, bilder, etc).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si det høres snedig ut med "killerklown" som har mistet sine kjære filer :p

Du bør si noe om hvordan disken/partisjonene er satt opp, før det gir noen mening å komme med videre råd.

Dvs, bortsett fra det viktigste:  at du finner frem backupen av filene og at du ikke fortsette å bruke den aktuelle disken om du tenker å gjenopprette filer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...