Gå til innhold

Ice Mobilabonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg har også vært veldig fornøyd med ICE den siste tiden. Forutsetningen for å få telefonen til å holde seg på ICE eget nett er ha en telefon som støtter VOLTE. Dette gjelder særlig om man bruker Datafrithet og/eller deler nett via mobilen.

Den ene telefonen jeg har støtter ikke VoLTE, og den hopper lett mellom ICE og Telia. Telefonen med VoLTE holder seg på ICE-nettet hele tiden.

Kundeservice er veldig bra, og det samme kan sies om Mine sider. Appen har jeg ikke forsøkt.

Nye kunder kan få kr. 600 i cashback via Kickback eller Trumf - i tillegg til prøveperioden på 2 mnd til kr. 99,-.
Dette er en ekstremt god deal!

Veilende priser er ikke blant de billigste men de er uslåelig på pris med 6 GB og Datafrihet for kr. 99 i tillegg. 
Totalt kr. 400 for fri databruk er et veldig bra tilbud.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja, hastigheten på nettet er noe lav, men for mitt bruk på mobiltelefonen merker jeg ingen forskjell. Ei heller når jeg deler nettet til laptopen. Faktisk synes jeg det til tider er raskere enn nettet fra Altibox. Det funker helt fint til å streame Tv-tjenester, så da holder det for mitt bruk uansett.

Lenke til kommentar
8 hours ago, Nidar2 said:

Veilende priser er ikke blant de billigste men de er uslåelig på pris med 6 GB og Datafrihet for kr. 99 i tillegg. 
Totalt kr. 400 for fri databruk er et veldig bra tilbud.

Kjenner du er det mulig å handle med dem den 6GB pakke til litt bedre pris? 

Foreløpig har jeg ikke behov for fri data..og med OneCall er det fortsatt mulig å handle 10GB av data til lavere prisen enn Ice tilby kun 6GB.

Lenke til kommentar
P_R skrev (37 minutter siden):

Kjenner du er det mulig å handle med dem den 6GB pakke til litt bedre pris? 

Foreløpig har jeg ikke behov for fri data..og med OneCall er det fortsatt mulig å handle 10GB av data til lavere prisen enn Ice tilby kun 6GB.

Om du liker å alltid ha dekning, kan du gå for en telefon med dual sim. Ice I simkort spor 1, og happybytes eller noe Telenor kontant kort i sim 2. Da har du tilgang til alle 3 mobilnett. ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
14 hours ago, Sexylubb1 said:

Har ICE. Bor i Bergen og er rundt i alle bydeler på jobb. Funker flott. Streamer lite video dog. Hadde operatør med Telenor før men merker ikke veldig stor forskjell. Prøvde Netcom (heter det fortsatt det?) sitt nett før det, og det var ræva. 

Du vet at ICE bruker Telia (tidl. Netcom) når de ikke har dekning selv? 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
On 2/1/2020 at 9:15 AM, hojohansen said:

Har dere noen erfaringer med Ice Mobilabonnement? Jeg har hatt Telenor siden -94 men synes de begynner å bli ganske dyre.

Om du fortsatt vil beholde telenor dekning så får du mest sannynelig ett bra tilbud fra Talkmore, eventuelt så er Happybytes til dels bra priset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, JoergenOlsen said:

Det er bra mange som snakker om de "elisa" sim kortene. Gjelder ikke "fair use" reglene da?

Jeg trodde at det var begrenset bruk i utlandet hos dem?

Det var ingen begrensing inad i norden et par år pga deres tos. men di oppdaterte tos med 50gb  fair use begrensing i norden nå starten av 2020. så nå får man 50gb i telenor sitt nett for 250kr månden og dereter begrensning på 0.5mb/s så fortsatt bedre en di fleste abbenoment i norge om du vill ha telenor dekning

 

eneste dumme er at du må bytte simkort et par ganger å året når di sperrer det jeg gjør hver 5th månde bere for å vere sikker og ikke hatt noe problem

Endret av EmLeX
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Noen andre som plutselig har fått faktura fra ice?

Fikk en faktura fra ice i dag, selv om jeg ikke har vært kunde på over ett år (ble vel ufrivillig flyttet over fra komplettmobil til ice for ett års tid siden, varte ikke lenge siden telia dekning ikke funker for meg).

Samt at fakturaen strider mot informasjonen sendt ut ved overføring til ice. Detaljspesifikasjonene sier at det er abonnementsutgifter for mai 2019 - altså måneden som skulle være gratis

Sitat

Kjære Komplett Mobilkunde,

ice gleder seg til å få deg som kunde, og vi vil minne om velkomstgavene du får når du blir overført:

  • Fri månedsavgift første måneden.
  • Dobbel data første måneden hos ice. Dataen du ikke bruker opp blir automatisk overført til neste måned, og du vil kunne ta i bruk rollover deling hvor du kan dele data med alle andre mobilkunder som har abonnement hos ice.

 

 

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...