Gå til innhold

Er ute etter forslag til navn på youtube kanal for gaming


Erikyomaka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Du må i alle fall passe på at du velger eit kanalnavn som både er lett å uttale og lett å få med seg muntleg. Du kjem til å måtte referere til kanalen din ofte for å få den gjort kjent. 

Du bør også unngå å begrense kanalen din for mykje, ved å nevne "gaming" eller enda verre bestemte spel så gjer du det vanskeleg for deg sjølv å utvikle kanalen. 

Mange brukar rett og slett navnet sitt. 

Lenke til kommentar
The Avatar skrev (På 19.2.2020 den 7.17):

Du må i alle fall passe på at du velger eit kanalnavn som både er lett å uttale og lett å få med seg muntleg. Du kjem til å måtte referere til kanalen din ofte for å få den gjort kjent. 

Du bør også unngå å begrense kanalen din for mykje, ved å nevne "gaming" eller enda verre bestemte spel så gjer du det vanskeleg for deg sjølv å utvikle kanalen. 

Mange brukar rett og slett navnet sitt. 

Jeg har aldri opplev å få godkjennelse av min YT-navn TheDarkSeed - SCM. Og hva mener du med å begrense kanalen sin for mye? ??

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
TheDarkSapling - SCM skrev (1 time siden):

Jeg har aldri opplev å få godkjennelse av min YT-navn TheDarkSeed - SCM. Og hva mener du med å begrense kanalen sin for mye? ??

SCM delen av kanalnavnet blir nok litt tungvint, så det er sannsynleg at du eller sjåarane dine kjem til å referere til kanalen som enten TheDarkSeed eller SCM, og ikkje begge delar då det er ei munnfull å uttale heile navnet. 

Når det gjeld det å ikkje begrense kanalen sin så går det på at sjølv om du starter med gaming så kan det være at du går over til eit anna format. Det er dumt å kalle kanalen sin "TheDarkSeed spiller Minecraft", og så går det eit år og du finner ut at du har større suksess med feks filmanmeldelsar på engelsk, talk show, matlaging eller eit eller anna. 

Lenke til kommentar
The Avatar skrev (5 timer siden):

SCM delen av kanalnavnet blir nok litt tungvint, så det er sannsynleg at du eller sjåarane dine kjem til å referere til kanalen som enten TheDarkSeed eller SCM, og ikkje begge delar då det er ei munnfull å uttale heile navnet. 

Når det gjeld det å ikkje begrense kanalen sin så går det på at sjølv om du starter med gaming så kan det være at du går over til eit anna format. Det er dumt å kalle kanalen sin "TheDarkSeed spiller Minecraft", og så går det eit år og du finner ut at du har større suksess med feks filmanmeldelsar på engelsk, talk show, matlaging eller eit eller anna. 

Jeg ser ikke det som et problem. ?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...