Gå til innhold

ANMELDELSE: Warcraft III: Reforged


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, MysticoN said:

Det han mener er at det ikke står i "stil" til hva han føler dette spillet er "verdt" og det metacritic og andre rater jo spillet langt lavere. Men slik er det som oftest med reviews :) 

Av 41 tester på Metacritic er bare 3 av desse lavere enn Gamer.no. Så kor du får disse talene fra lurer eg veldig på. Viss du forventer at ein spillavis skal gi poengsummer ner mot brukerescoren på metacritc skal du leite lenge.

Så di fleste andre rater faktisk spillet høgere enn 50, faktisk 60 på gjennomsnitt.

Lenke til kommentar
Noiz skrev (8 minutter siden):

Av 41 tester på Metacritic er bare 3 av desse lavere enn Gamer.no. Så kor du får disse talene fra lurer eg veldig på. Viss du forventer at ein spillavis skal gi poengsummer ner mot brukerescoren på metacritc skal du leite lenge.

Så di fleste andre rater faktisk spillet høgere enn 50, faktisk 60 på gjennomsnitt.

Nå er jo forsåvidt 60 ganske lavt iforhold til hva den kunne ha vært. 

Det jeg syns er ganske irriterende, er at jeg hadde Warcraft 3 installert (lastet ned fra Battle.NET nettsiden), men den ble selsvagt erstattet med ny og "bedre" klient, og strippet ned av funksjoner..

Jeg bruker Blizzard.Net klienten for å holde blant annet World of Warcaft (retail og classic) oppdatert.

Endret av Sarcoex - Gnålern
Lenke til kommentar
1 minute ago, Sarcoex - Gnålern said:

Nå er jo forsåvidt 60 ganske lavt iforhold til hva den kunne ha vært. 

Det jeg syns er ganske irriterende, er at jeg hadde Warcraft 3 installert (lastet ned fra Battle.NET nettsiden), men den ble selsvagt erstattet med ny og "bedre" klient, og strippet ned av funksjoner..

Ja, eg forsvarer på ingen måte spillet, bare anmelderen som folk meiner har gitt ein for høg score.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En anmeldelse er jo ofte et "personlig" syn på et produkt. De fleste prøver å legge vekk så mye av sine egne premisser men de vil ligge til bunn. 

https://www.pressfire.no/anmeldelser/PC/14996/warcraft-iii-reforged

Pressfire ga de 1 av 6. Jeg sier ikke noe om scoren er feil, for lav, for høy eller noe som helst. Men ser at Gamer.no er vel de her i Norge som gir spillet høyest score. Selv har jeg ikke prøvd spillet så jeg kan ikke utale meg. Men at det er mye meninger rundt dette spillet er vel ikke noe nytt.

 


image.png.8bc7b8665fed4dcc04000805118bd330.pngimage.png.05bb45e9f26644a9efb1b19f2927a9cf.png
Men selv 6/10 er vel en skuffelse om vi ser det via Blizzard sine øyner :)

Endret av MysticoN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ofte er de øverste og nederste karakterene satt med uberettiget hensikt ved stemmegiving.

Av de remakes jeg har sett til nå er det kun to som har vært innenfor og det har blitt noen titalls. Ofte er det mer snakk om "cash grab" enn at det gir spillet en rettferdig revitalisering.

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...