Gå til innhold

Oslo kommune stiller for første gang krav til egne kvinnegarderober på byggeplassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikkje eit tilbakesteg at ein skal sette krav om to garderober med dusj og toalett også der det ikkje er behov det? Det fører vell berre til at prosjekta blir dyrare og meir tidkrevjande enn nødvendig?

Eg er enig i at ein må sette krav om to garderober dersom det har fått bli ein ukultur der ein enten ikkje tilbyr damegarderober eller der ein berre tilsetter mannfolk for å sleppe å ha damegarderobe, men så lenge systemet med å bygge ut garderober etter behov fungerer så er det vel ikkje nødvendig å gjere det meir byråkratisk enn nødvendig?

Ein anna ulempe med slike stivbeinte krav om både herre og damegarderobe er at det gjer det vanskelegare å finne andre gode løysningar. På mindre byggeplassar vil det vell kunne være betre for begge kjønn om ein i staden for å bygge to fellesgarderober bygger fleire små personlege og låsbare garderober? Då vil sjølve garderoberommet være unisex men ettersom det berre er ein person der om gongen så burde det ikkje være nødvendig å skille garderobene på kjønn.
Personlege garderober tenker eg også er meir framtidsretta med tanke på det ein les i avisene om at ungdomsskuleelevar dusjar med undertøyet på i fellesgarderober, at folk kjenner på kroppspress og ubehagelgheit med å kle av seg foran framande, og ettersom det stadig kjem fleire som meinar at dei skal få velge om dei vil bruke herre eller damegarderoben.

 

For 20 år sidan hadde eit slikt krav til utbyggerane vært ein seier for likestillinga, men i dag framstår det som krampeaktig og unødvendig byråkratisk.
Igjen må eg få spesifisere at eg ikkje kjenner til at dagens ordning blir misbrukt på ein kjønnsdiskriminerande måte og at det er dette som er bakgrunnen for strenge krav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Avatar skrev (1 time siden):

Er det ikkje eit tilbakesteg at ein skal sette krav om to garderober med dusj og toalett også der det ikkje er behov det?

Det blir veldig lett å velge bort kvinner dersom det sees på som en ekstrakostnad med ekstra brakke som tar ekstra plass osv. Jeg synes det er ganske naturlig å ha to garderober. Det tror jeg ikke vil være noe problem på større byggeplasser. Man dimmensjonerer jo uansett ut fra behov. F.eks 4 garderobeskap for kvinner, 40 for menn, 1 toalett for kvinnene, 2-4 for menn osv.

For små byggeplasser type enkeltvise eneboliger bruker man jo bare den samme låsbare brakkevogna etter hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oioi.

"For små byggeplasser type enkeltvise eneboliger bruker man jo bare den samme låsbare brakkevogna etter hverandre."

Ja, det kan jo umulig koste noe ekstra. Ekstra.

"Det blir veldig lett å velge bort kvinner dersom det sees på som en ekstrakostnad med ekstra brakke som tar ekstra plass osv. Jeg synes det er ganske naturlig å ha to garderober. Det tror jeg ikke vil være noe problem på større byggeplasser."

På større byggeplasser, så er det ikke noe problem, der er det både wifi, toalett og dusj for både kuk og fitte.

Hva med oss som driver i mindre skala da?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott av Oslo kommune å gå foran med godt eksempel.

Det har gjennom tidene alltid vist seg at bygningsbransjen må hjelpes framover. Vi trenger flere damer i bygningsbransjen, de tenker annerledes, og ofte smartere i mange situasjoner. Vi menn skal være glad for at det legges til rette for økt andel damer i vår bransje, og slike tiltak som nå innføres som krav vil absolutt avhjelpe i så måte.

All honnør til Oslo Kommune, håper de andre kommuner følger etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...