Gå til innhold

Snu noe positivt til noe negativt


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noe som gjør at smitteverntiltak minker/forsvinner samt at samfunnet åpner opp. Det fører både til oppblomstring av muterte virusvarianter, samt andre virus i samfunnet. Vanlig influensa tar tross alt mange liv hvert år også. For å åpne opp må flere ta vaksine, som som gjør at mange får uheldige bivirkninger.

Den fine og koselige høsten er på innmarsj.

Lenke til kommentar

Nå blir det ikke sommer om ca et og et halvt år. Siden vinteren er snart kommet, så vil det bli pinne kalt pga global oppvarming. Kanskje det blir så kalt at det blir nesten håpløst å varme opp hele leiligheten/huset. Kanskje du blir snødd inne. Snøen legger seg kanskje llitt over tak høyden, ikke vet jeg.

 

Mørketiden har snart kommet, som jeg liker.

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (20 timer siden):

Nå blir det ikke sommer om ca et og et halvt år. Siden vinteren er snart kommet, så vil det bli pinne kalt pga global oppvarming. Kanskje det blir så kalt at det blir nesten håpløst å varme opp hele leiligheten/huset. Kanskje du blir snødd inne. Snøen legger seg kanskje llitt over tak høyden, ikke vet jeg.

 

Mørketiden har snart kommet, som jeg liker.

Global oppvarming vil vel ikke gjøre det kaldere... mer andre veien dessverre.

Tilbake til tråden. Mørketiden gjør at det er mørkt og at sjansen for at du krasjer i en vegg og slår nesen vil dermed øke betraktelig.

Jeg har en seng å sove i.

Lenke til kommentar

Den tråden, i likhet med alle andre fora/sosiale settinger i den virtuelle/virkelige verden trenger en syndebukk, en felles fiende, en man kan elske å hate. Kris85 er trådens Jesus, og han bærer korset med styrke fra sin livserfaring og fornuft. Den neste kan ende opp som Dismas.

Forkjølelsen jeg har, er i ferd med å gå over.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Ting pleier vanligvis å gå over. Det er noe som heter å "gå over lik". Da er det nok bedre med en forkjølelse som går over. Noe helt annet som går over? Nemlig livet. En dag er det nemlig slutt. Alt du har bygget opp her i livet, av verdier, materialistiske ting, kunnskap og erfaringer - vil bare fordufte ut i intet. Fra et personlig egosentrisk ståsted er livet derfor ganske meningsløst. 

Kris85 aka Milhouse85 blir sammenliknet med Jesus. 

Lenke til kommentar

Mer gjeld kan ofte bety mer eiendeler, større cash flow, investeringer, og med litt teft kanskje gode renter og til lønnsomme prosjekter. Det at du betaler ned gjeld i tide betyr også at fordringshaver mister potensielle ekstra gebyrer og renters renter. Det at du fortsatt har gjeld kan selvfølgelig også bety at du har brukt dyre penger på unødvendige ting.

Flere konserter og kulturopplevelser kan nytes nå som samfunnet fjerner noen av de siste restriksjonene.

Lenke til kommentar
Scarvo skrev (9 timer siden):

Du avsluttet setningen uten å antyde hva du misliker med isbilen, noe som gjør at jeg nå er nysgjerrig.

Stjernehimmelen er vakker.

Greia var at den under meg skulle prøve å gjette seg frem til hva jeg faktisk misliker med isbilen. Hint, de fleste misliker det. 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...