Gå til innhold

– EA jobber med en nyversjon av Knights of the Old Republic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det både særdeles gode og mindre gode nyheter i en og samme artikkel.. Veldig lovende at man lager en ny versjon/nytolkning av KOTOR og KOTOR 2.. Knall bra StarWars spill og rollespill.. Derimot ..at ikke BioWare gir seg litt, senker tempoet litt i det minste. I stedet faktisk går for å lage ny DA og ME OG oppdatere Anthem (som ingen lenger vil ha), er forbløffende. Disse har jeg ingen tro på..

Lenke til kommentar

Hmm.. Vil heller ha et "nytt" spill enn en simpel remake.

Copy-paster kommentaren min fra Pressfire, fordi den er maaad lang og je gidder ikke type den ut på nytt..

Quote

 

Hvis de fortsetter med SW håper jeg det ikke blir en remake, selv om jeg likte KotOR veldig godt.

Hadde vært mer interessant om man fikk lage en litt "egen" karakter og ikke bare spille Jedi-superhelt nummer 753.

Se for deg at du lager en karakter. Mann/dame og kan velge mellom et knippe raser. Human, Twi'lek, Zabrak etc.

Så velger du mellom noen bakgrunner ala Dragon Age Origins. Og bestemmer karakterens utseende.

Så kan du i løpet av spillet peile deg inn som god eller ond (eller noe i midten?), med påvirkning om hvor storyen går og hvilke kompanjonger du kan rekruttere.

En droid driter jo i om du er god eller ond mens en jedi setter nok lite pris på at du er en kødd f.eks.

Kanskje du til og med kan velge om karakteren din er force sensitive?

Eller bare spille en Mandalorian i stedet for en Jedi? ☺ Mulighetene er mange.

Hadde personlig elsket å spille en ung Mandalorian i en stor krig som er ute etter ære og få testet seg mot sterke fiender som Mandalorians liker å gjøre. Kanskje en slags "squad leader" som har andre unge Mandalorians under seg.

Eller kanskje du begynner som en "grunt" og jobber deg opp til squad leader?

Kan skrives en veldig interessant historie i en sånn setting.

PS: Har spilt SWTOR. Men historiene (selv om de er bra) blir noe begrenset av MMO aspektet."

 

 

Endret av Randalf the Black
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...