Gå til innhold

Hjelp med Iphone som sitter stuck i recovery modus


Anbefalte innlegg

Har en Iphone 8 som sitter stuck i recovery modus. Den starta tidligere i kveld må oppføre seg veldig merkelig, så jeg tenkte at en reboot kanskje kunne hjelpe. Da ble den stuck på apple logoen. Litt googling så fikk jeg den inn i recovery modus... men hverken Itunes eller ReiBoot (betalte for den!, 400kr ut vinduet) klarer å reparere den uten å fullstendig nullstille den. ReiBoot har også et valg med å "Exit Recovery Mode", men den rebooter bare telefonen og så går telefonen inn i recovery igjen. 

Noen som har et tips? Ser den ikke har synca bilder siden 1. des heller så jeg må ha de bildene i det minste. Kan jeg få den opp på et vis så jeg får kopiert filer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Itunes på Windows feiler den, ukjent årsak. På OS X får jeg feilkode 4005.

Jeg kjører også OS X 10.10.5, på en "mid 2012" Macbook Air. Når jeg bruker Itunes på OS X får jeg en melding om at jeg må ha en nyere versjon, 10.14, men den lar meg fortsette allikevel - men det feiler. Så jeg vil prøve å oppdatere til "siste", men i App Store er det ingen oppdateringer for Airen???? Er det en timeout/cooldown ? eller noe jeg må vente på, for jeg fikk installert 10.10.5 tidligere i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...