Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelskelse og tegn


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Jeg har nylig begynt å få litt kontakt med en jeg har møtt litt sporadisk. 

For litt siden så begynte vi å ha sex og vi har møttes noen gang uten å ha det. Han kan ringe å spørre om å få ta seg en tur oppom for å bare si hei. Noe som er koselig. 

Når jeg møter han ute, for eksempel på dagtid i byen så gir han meg klemmer. Spør hvordan det går og er like trivelig som alltid. Men når vi skal si hade så kysser han meg. Mitt i sentrum over alt hvor det nå måtte være. 

Jeg begynner å få litt følelser for han, kjenner jeg tenker på han stort sett hele tiden. Og jeg har alltid vært forsiktig med sånne følelser, for det siste jeg vil oppleve er å bli såra. 

Når han velger å gjøre som han gjør, med kyss og besøk, er det tegn på forelskelse? Vet ikke hvordan jeg skal ta det opp, for er redd for å miste han som venn <3 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har sex og kysser og klemmer? Tror ikke du har så mye å tape på å fortelle hvordan du føler her altså. ?

Chakra skrev (4 timer siden):

for det siste jeg vil oppleve er å bli såra.

Det er dessverre ikke mulig å gardere seg mot. Du kommer garantert til å bli masse såra i løpet av livet. Det er vi alle nødt til å gå gjennom. Men du kan ikke la det hindre deg i å leve, og akkurat her ser det jo veldig lovende ut da.

Endret av henrikwl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
henrikwl skrev (4 timer siden):

Dere har sex og kysser og klemmer? Tror ikke du har så mye å tape på å fortelle hvordan du føler her altså. ?

Det er dessverre ikke mulig å gardere seg mot. Du kommer garantert til å bli masse såra i løpet av livet. Det er vi alle nødt til å gå gjennom. Men du kan ikke la det hindre deg i å leve, og akkurat her ser det jo veldig lovende ut da.

Jah, men er han som kysser, jeg ble helt forfjamsa første gangen for er ikke vant med det ? 

Grunnen til at jeg velger å distansere meg litt for følelser er fordi jeg ble enke i ung alder og en vet aldri hva som kan skje. Tror jeg opplevde den største kjærlighetssorgen som eksisterer. Og har da lagt et lokk på utvikling av følelser. 

Og vurderer frem og tilbake om jeg skal la det skje. Skummelt å være forelsket og jeg er mer redd for at jeg sårer han om han har følelser. Iogmed at jeg bruker trekke meg unna, så kan det skje. 

Men takk for fint svar, magefølelsen går i takt med tankene om at det mest sannsynlig er mer enn bare et vanlig vennskap 

Lenke til kommentar
Chakra skrev (7 timer siden):

jeg ble enke i ung alder 

Nei uff, det var virkelig trist å høre. Sender noen varme tanker til deg. 

Livet er og blir uforutsigbart, og forelskelse er jammen meg skrekkblandet fryd. Jeg har alltid trodd på det å følge hjertet selv om det ikke er uten risiko, og godta at det er mye i livet vi ikke kan kontrollere. Muligheten for å være forelsket og det å føle kjærlighet er noen av de bedre følelsene her i livet og som er verdt de potensielle usikkerhetsfaktorene. 

Kommunikasjon og åpenhet er nøkkelordet, spør han hva tenker om deg og dere når dere er sammen og så kan du ta det videre derfra?  

Lenke til kommentar

Ja, 50/50.

Jeg synes det er å gå litt fort frem. Men på den andre siden, tar man ingen sjanser, så kan det gå veldig sakte fremover.

Et vanskelig tilfelle. Du vil ikke bli såret igjen. Så kanskje det riktige er å tråkke litt på bremsen.

Bare sørg for at energiene helst stemmer, at stjernetegnene og dermed elementene helst ikke er for forskjellige.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (21 timer siden):

Nei uff, det var virkelig trist å høre. Sender noen varme tanker til deg. 

Livet er og blir uforutsigbart, og forelskelse er jammen meg skrekkblandet fryd. Jeg har alltid trodd på det å følge hjertet selv om det ikke er uten risiko, og godta at det er mye i livet vi ikke kan kontrollere. Muligheten for å være forelsket og det å føle kjærlighet er noen av de bedre følelsene her i livet og som er verdt de potensielle usikkerhetsfaktorene. 

Kommunikasjon og åpenhet er nøkkelordet, spør han hva tenker om deg og dere når dere er sammen og så kan du ta det videre derfra?  

?

 

Takk for fint svar. Du har jo rett, men er fortsatt noe som sier stopp inni meg. Tankene bare flyver rundt i hodet. I går lot jeg være å kontakte han, men på kvelden kom det Natta melding fra han om at han hadde tenkt på meg og lurte på hvordan det gikk.. Klarer ikke slutte svare han. Vi får ta en prat om hvordan jeg føler det så ta dette sakte. 

Kanskje jeg klarer å endre tankemønstret litt ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Taurean skrev (20 timer siden):

Ja, 50/50.

Jeg synes det er å gå litt fort frem. Men på den andre siden, tar man ingen sjanser, så kan det gå veldig sakte fremover.

Et vanskelig tilfelle. Du vil ikke bli såret igjen. Så kanskje det riktige er å tråkke litt på bremsen.

Bare sørg for at energiene helst stemmer, at stjernetegnene og dermed elementene helst ikke er for forskjellige.

Du, det med stjernetegn og elementer har jeg ikke tenkt på det var ikke dumt å sjekke??? takk for input ?

 

Vet at energien er fin og vi har en bra Flow oss imellom.

magen og hjertet sier go for it & hodet sier nei.. 

Lenke til kommentar

Er nok litt vanskelig å vite hvor ting står i den moderne kurtisen, som ikke har så klare rammer rundt hva som er hva. Men jeg vil vel si at muligens en god markør for å skille om en mann faktisk er interessert i deg som person kontra bare interessert i litt gøy er vel om han finner anledning til å tilbringe tid sammen utenom situasjoner som nødvendigvis leder til sex. Så høres jo bra ut så langt.

Men man kan jo heller aldri vite hvor alvorlig andre mennesker tar ting og å bli såret er vel en risk man må ta for å få noe her i livet. Selve vennskapet har vel overkomplisert seg allerede, så vet ikke om det er hva du burde tenke på i risikovurderingen din?

Lenke til kommentar
geirfugl skrev (13 minutter siden):

Er nok litt vanskelig å vite hvor ting står i den moderne kurtisen, som ikke har så klare rammer rundt hva som er hva. Men jeg vil vel si at muligens en god markør for å skille om en mann faktisk er interessert i deg som person kontra bare interessert i litt gøy er vel om han finner anledning til å tilbringe tid sammen utenom situasjoner som nødvendigvis leder til sex. Så høres jo bra ut så langt.

Men man kan jo heller aldri vite hvor alvorlig andre mennesker tar ting og å bli såret er vel en risk man må ta for å få noe her i livet. Selve vennskapet har vel overkomplisert seg allerede, så vet ikke om det er hva du burde tenke på i risikovurderingen din?

Takk for svar. 

Det kan nok stemme det, for han tar jo kontakt bare for å komme innom. Og det er jo koselig. han er også sånn mot meg ute i "offentlighet *. Viser godt at han liker meg på en måte. Men har blitt lurt før så usikkerheten på om det er ekte ruger litt rundt meg å. Er nok på tide å ta the talk.. 

Ja, forholdet som venner er vel ikke det samme lengre. Du har helt rett. ?

Endret av Chakra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Chakra skrev (38 minutter siden):

Takk for svar. 

Det kan nok stemme det, for han tar jo kontakt bare for å komme innom. Og det er jo koselig. han er også sånn mot meg ute i "offentlighet *. Viser godt at han liker meg på en måte. Men har blitt lurt før så usikkerheten på om det er ekte ruger litt rundt meg å. Er nok på tide å ta the talk.. 

Ja, forholdet som venner er vel ikke det samme lengre. Du har helt rett. ?

Du er jo forelsket i fyren. På tide å leve mens du er i live. 

Lenke til kommentar
Athos2011 skrev (1 time siden):

Det høres ut som om han er over middels interessert ja. Jeg tror ikke du har særlig mye å tape på å gå videre her.

Takk for svar ?

Han skal hit i dag for å se film og lage mat så har tenkt å ta det opp da. 

Så får vi se hvordan det går ?

Lenke til kommentar
afterall skrev (På 24.1.2020 den 10.29):

Hvis ei jente var sammen med meg eller ikke avhengig av stjernetegn hadde det uansett i seg selv vært nok til å finne noe bedre og mer fornuftig. 

Kan skjønne at du tenker det.. For min del så går det mest på energier. Hvordan kjemi er og hvordan vi snakker sammen. 

Jeg er veldig åndelig og spirituell person, har også opplevd mitt i livet til at jeg vurderer på en litt annen måte.. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...