Gå til innhold

(Echo) VR er fantastisk ?


Anbefalte innlegg

Tenkte bare å poste en video fra Echo VR som jeg har spilt et par år nå. Om noen sitter på gjerdet mtp VR kan kanskje dette være et argument ? Etter å ha spilt TV- og dataspill siden NES-dagene er det ganske fresh å oppleve noe virkelig nytt som VR representerer. Echo VR er det VR-spillet jeg konsekvent kommer tilbake til, så kanskje verdt å sjekke for dere som ikke har gjort det. 

Det finnes også en skyte-modus som DLC.

Det kan ta litt tid å lære seg dette spillet, men når man kommer opp på et ok nivå er det utrolig tilfredstillende, og ikke minst sosialt. Læringskurven er nesten uendelig – har hørt mange sammenligne det med Rocket League.

Endret av K-nuts
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VR er fantastisk og Echo er et veldig solid spill.

Det jeg spilte mest i VR 2019 var No man sky, hadde ikke spilt det før det kom ut i VR. Men det er virkelig et Episk VR spill.

Men merker det er på tide å oppgradere pc. Spill som er laget for VR, slik som Echo er ofte veldig bra optimalisert. Spill som IKKE i utgangspunktet er laget for VR slik som no man sky, er langt mer krevende og man kan nesten ikke forvente topp ytelse. Likevel går det greit med GTX 1070. Men tror både skjermkort og CPU må byttes nå.

Lenke til kommentar
23 hours ago, GrinderX9 said:

Det jeg spilte mest i VR 2019 var No man sky, hadde ikke spilt det før det kom ut i VR. Men det er virkelig et Episk VR spill. [....] Likevel går det greit med GTX 1070. Men tror både skjermkort og CPU må byttes nå.

Samme erfaring her egentlig, men jeg hører det ble bedre optimalisert etter launch. Tenker på en oppgradering fra en 1070 selv, men lurer på om det lønner seg å vente på neste gen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...