Jump to content
LarZen

Playstation 5 - Generell diskusjon

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

461 members have voted

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      232
    • Nei.
      68
    • Like stor.
      54
    • Altfor tidlig å si noe om.
      94
    • Vet ikke.
      14

Recommended Posts

3 hours ago, Mala said:

*snip*

Interessant. Selv om problemene med Xbox playback nok ikke er hardware begrenset og antakeligvis kan patches. Men skal man nå først sammenligne UHD playback, så er det da litt merkelig å utelate den viktigste featuren for bildekvalitet, HDR.

Noen anelse hvordan HDR playback er for PS5? Det er jo ikke offisielt støttet hverken Dolby Vision eller Dolby Atmos for spill, hvordan ser dette ut for blu-ray avspilling?

Vurderer selv om å bytte inn PS5-en min med en Xbox når den blir tilgjengelig nettopp på grunn av manglende Atmos og Dolby Vision støtte. Men nå bruker jeg ikke boksen til blu-ray playback heller.

Rimelig halvhjertet patch for PS5 utgaven denne gangen, her kommer det nok en oppdatering snart.

Edited by Mala

GnilreG skrev (På 8.2.2021 den 23.31):

Andre som synes håndkontrolleren er dårlig i forhold til ps4 sin? Den var perfekt, får jo vondt i pekefingen når jeg bruker r2 mye. Med ps4 kontrolleren kunne jeg spille i 12 timer uten å kjenne noen ting. 

PS5 Controllers May Have Switch-Esque Drift Issue
Following a number of posts on Reddit, one particular user has said that in less than 10-days since the purchase of his shiny new console, he noticed that the DualSense controller wasn’t responding as intended. Like the well-documented issues seen with the Nintendo Switch, the controller analogue was incorrectly registering inputs even when in ‘idle’. Put simply, it thinks you’re doing something when, in reality, you’re not!

https://www.eteknix.com/ps5-controllers-may-have-switch-esque-drift-issue/

https://www.reddit.com/r/PS5/comments/jzkqf7/in_case_you_didnt_know_the_dualsense_is_in_fact/

ANONYM1337 skrev (2 minutter siden):

Jeg vant men har egentlig ikke lyst på likevel..

Stakkars :) 

Sikkert noen venner som vil ha.

ray001 skrev (2 minutter siden):

Tenker nok pris er inni bilde her på posten over(for videre salg) siden det er en ANONYMxxxx brukernavn

Buhuu allerede videresolgt til bror til en kompis for ordinær kjøpssum.

Ønsker å spille første Spiderman på PS5, da jeg ikke har spilt den på PS4 ennå. Er det samme hvilken diskversjon jeg kjøper til PS5 av Mike Morales for å kunne spille next-gen gamle Spiderman, eller holder det med PS4-spillet? 

Bone skrev (4 timer siden):

Ønsker å spille første Spiderman på PS5, da jeg ikke har spilt den på PS4 ennå. Er det samme hvilken diskversjon jeg kjøper til PS5 av Mike Morales for å kunne spille next-gen gamle Spiderman, eller holder det med PS4-spillet? 

Jeg var i samme situasjon som deg. Om du kjøper Ultimate Edition så følger det med download code på Spider-Man Remastered, dette gjorde jeg og det funket veldig bra. 

Om du kjøper den vanlige utgaven, så får du visstnok muligheten til å kjøpe Spider-Man Remastered via PS store for noen hundrelapper. Er visst ikke mulig å kun kjøpe Spider-Man Remastered for seg selv uten at man eier Miles Morales. Det var slik jeg forstod det i hvert fall. Merkelig opplegg i grunnen...

Edited by listen
  • Like 1

Er det noen som vet hva slags «device» Og «push notifications” man skal velge på distill som funker best? 

Edited by Molllis

CaZpeR skrev (1 time siden):

Da åpnet dbrand salg av Darkplates (matt sorte sideplater) til PS5. Endte opp med å bestille til min sammen med "robot camo" midt-skin. Syns det var en rimelig kul kombinasjon. Jeg tror (og håper) jeg fikk med på mars-leveringene. Ser de er oppe i april nå.

https://dbrand.com/shop/special-edition/ps5

Går nok for noe sånt etterhvert jeg og. Hvit er greit nok, men syns det skiller seg for mye ut ved siden av resten. 

5 hours ago, CaZpeR said:

Da åpnet dbrand salg av Darkplates (matt sorte sideplater) til PS5. Endte opp med å bestille til min sammen med "robot camo" midt-skin. Syns det var en rimelig kul kombinasjon. Jeg tror (og håper) jeg fikk med på mars-leveringene. Ser de er oppe i april nå.

https://dbrand.com/shop/special-edition/ps5

Jeg har plasti dippet min, men har ett par fra https://www.ozplayaccessories.com.au/collections/modding/products/ps5-faceplate-disc-edition-1 på vei. De skal visstnok være ganske bra.

MacBain skrev (2 timer siden):

Jeg har plasti dippet min, men har ett par fra https://www.ozplayaccessories.com.au/collections/modding/products/ps5-faceplate-disc-edition-1 på vei. De skal visstnok være ganske bra.

Har bestilt flere ting fra dbrand og syns de holder god kvalitet på produktene sine. Så tror jeg blir å opprettholde ordren. Likte detaljene i dekslene som de har 👍🏻

Fikk e-post fra d-brand når de åpnet salget. Men tenker at 70$+ blir dyrt med moms osv til slutt 

Har dere regnet på total kost?

Da kan jeg endelig offisielt bli en del av gjengen, jeg også! 😃 

NetOnNet i går. Skal bli godt å kansellere Komplett-ordren min, fra 7. mai i fjor. 

20210212_170528.jpg

• Like 9

Kult bra det Bone. Vet du har prøvd i lang tid å skaffe en.  Alt utstyret også utenom Pulse 3D headsettet 👍

Edited by Centy88
  • Like 1