Gå til innhold

Lekket Godfall-trailer viser sannsynligvis ikke PlayStation 5-grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Randalf the Black skrev (54 minutter siden):

Meh..

Disse slash/dodge/repeat spillene har aldri vært min greie.

Noe spesielt valg å bruke "shaky-cam" men.

Du burde prøve dark souls serien om du ikke allerede har gjort det.... Hvis du ikke liker de så regner jeg med at du har fått skambank om du har prøvd de. Ingen gelekamera der i gården heller

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guybrush 3pwood said:

Du burde prøve dark souls serien om du ikke allerede har gjort det.... Hvis du ikke liker de så regner jeg med at du har fått skambank om du har prøvd de. Ingen gelekamera der i gården heller

Neh, går mer på at jeg ikke finner spillene så interessante.. De kan være litt underholdende hvis jeg ikke har noe mer interessant, men ikke helt min greie..

Har prøvd Dark Souls, fikk bank så klart men det hører jo hjemme med de spillene der. Få bank til man finner ut hvordan man slår en sterk fiende/horde med fiender/boss, kjenn på følelsen av prestasjon, gå videre til neste boss/område/etc.

For Dark Souls serien er tidsperspektivet en del av det som gjør at jeg styrer unna det og alle lignende spill. Jeg har et begrenset antall timer å spille på, og ønsker ikke å bruke de timene på å gjøre det samme om igjen og om igjen til man endelig "knekker koden".

Da spiller jeg heller noe som jeg får "mer ut av timene" hvis du skjønner.

Endret av Randalf the Black
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...