Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
Emile the rat skrev (2 minutter siden):

Mulig, men tatt i betraktning hvor rimelig 3080 er, så holder jeg en knapp på at 3090 er dobbelt så kraftig. 

Om det viser seg å være tilfelle er 3090 et helt sinnsykt kort!

Vi er tilbake til prisen 1080ti hadde, så ville ikke kalt det rimelig, 2000 serien forskrudde virkelig prisene. 

For alt i verden det er kjærkomment at prisene er på sett og vis tilbake til den vanlige nivået. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Emile the rat skrev (15 minutter siden):

Håper på 1499 blir 14999-15999.

Husk at 2080 ti hadde msrp på 1199$

For noen minutter siden lå 2080ti på 15000,- hos nvidia.no

12700 ved launch.

Det har skjedd ting.

(men nå henviser de bare til partnere. Redigert: Nå går det an å bestille igjen!).

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar
1 minute ago, IT-Henrik said:

Vi er tilbake til prisen 1080ti hadde, så ville ikke kalt det rimelig, 2000 serien forskrudde virkelig prisene. 

For alt i verden det er kjærkomment at prisene er på sett og vis tilbake til den vanlige nivået. 

Kan en tippe at de vil gjøre det vanskeligst mulig for AMD å besvare med noe? Tipper at konkurransen var sunn. Nå skal jo Intel på banen snart også :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, shauge2 said:

Jeg fikk igjen pengene på min 2080 ti, som jeg har hatt i snart 2 år, i juni, p.g.a. et kjøleproblem. Jeg føler at jeg nesten har gått i pluss ?

Vunnet i lotto kalles vel det :roll:

@N o r e n g et sted må jo Intel også starte. Om 3-4 år så blir det spennende å se hvor Intel står hen. Altså hvilke markeder de ønsker seg. Tipper de er mest sugne på bærbar-markedet, nå når AMD står for tur å gi dem beintøff bærbar-konkurranse.

Endret av G
Lenke til kommentar
Just now, SIR WOLFIE 87 said:

Dollaren lå på 8.1 i September 2018, mot 8.7 i dag. Kan vel dermed regne med et pålegg på 500kr sammenlignet med om det hadde kommet ut for 2 år siden i hvertfall.

Ja, men folks kjøpekraft var en annen også. Spesielt i resten av verden. Slik situasjonen er nå er det store markeder som sliter med å blåse penger på nye grafikkort.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

@Cowboystrekk Kan håpe inderlig på noe sånn. Spennende tid. Skal man kjøpe "sure budsjettkort/ventekort" i påvente av neste halv-helgenerasjonsøkning? Kan ikke si at jeg ligger i samme økonomi-rank som Nizzen..

Men, så skal AMD også overbevise om at de kan raytracing, sync, drivere og andre bjeller og fløyter..

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...