Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

1 hour ago, kremt said:

3090ti annonsert i dag. Hva tenker dere om pris og tilgjengelighet?

Kommer kanskje i fremtiden :p
Når det IKKE er annonsert fra nVidia, så er det IKKE annonsert ....

 

"If the rumors are correct; the card is expected to be released in January 2022. "

Endret av Nizzen
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
8 hours ago, Theo343 said:

Ampere Next (Ada Lovelace) er estimert i 2022 og neste i 2024.

Spørs om folk vil få muligheten til å kjøpe den. Innen utgangen av 2022 vil folk heller være opptatte av å få nok mat og nødvendige ting, slik som det nå går med verdensøkonomien.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
2 hours ago, Cowboystrekk said:

Noen som har testa Icarus? Værre en Cyberpunk for GPU. 1080p ultra med 3080 gir 96fps vs 108 i CP. Selv med dlss performance må jeg ned med enkelte innstillinger på 3060ti i 1080p for å ha 60fps+ hele tiden. 

Åi, det så ut som et spill jeg må teste ytelse i, så får dattera mi overta spillet etterpå :p

Takk for tips :D

Lenke til kommentar
Cowboystrekk skrev (4 timer siden):

Noen som har testa Icarus? Værre en Cyberpunk for GPU. 1080p ultra med 3080 gir 96fps vs 108 i CP. Selv med dlss performance må jeg ned med enkelte innstillinger på 3060ti i 1080p for å ha 60fps+ hele tiden. 

Men så betyr ikke 1 million fps noen ting i Icarus, det kan du fint spille med lavere fps.
Ironisk nok så er Icarus launch det minst kaotiske i år, sier litt.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
G skrev (7 timer siden):

Kommer Nvidia til å gidde å betale for ekstra lav nanometer wafers i neste generasjon, eller skal de fortsette på dagens Samsung node eller hva det kalles?

Planen er vell TSMC 5nm, men mulig Samsung kommer opp med noe ca like bra og billigere. Ser for meg at toppkortene blir TSMC 5nm, mens kanskje budsjett blir Samsung 5-7nm. De har differensiert tidligere, eks kjører Pascal både TSMC 16nm og Samsung 14nm.

Endret av Cowboystrekk
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...