Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9 minutes ago, Nizzen said:

Problemer med hardware? Aldri hørt om😇 🤣

Haha nei, var bare noen som mente det var uhørt at noen eksemplarer kunne ha issues av et annet dyrt kort så vel, not alone. Og det varierer nok litt også.

Det er jo slik med alt, noen opplever problemer enten pga små variasjoner i montering eller batch ol. andre fordi de har et annet bruksmønster, setter det opp annerledes osv.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Biggdogg skrev (8 timer siden):

Bytta til vann på min Suprim, alle de originale padsene så fine ut hos meg, god kontakt overalt. Lå godt under 100C i gaming, og 102C ved mining med +1400 mem. Høres ut som du bør skru opp og sjekke pads. La ved et par bilder, så ser du hvordan det så ut hos meg.

 

Takk for svar! Pada så jo perfekte ut hos deg. Skal se om vi åpner det åpner det opp og bytter pads. Men må jo handle masse forkjellige dimensjoner? Kan vi reklamere til komplett og si at det trottler i minning? 😛

Lenke til kommentar
Mala skrev (11 timer siden):

Damn...markedet er hett. Zotac 3080 Trinity OC gikk for 17 laks i kveld. 
 

Får klare meg med 3070 Gaming X Trio fremover :p

Ikke 3070-markedet. Jeg fikk Gaming X Trio i dag, som ikke passer i kabinettet. Håper på å få byttet, men la ut på finn.no og ikke kommet noe andre bud enn vanlig fullpris.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (4 minutter siden):

Ikke 3070-markedet. Jeg fikk Gaming X Trio i dag, som ikke passer i kabinettet. Håper på å få byttet, men la ut på finn.no og ikke kommet noe andre bud enn vanlig fullpris.

3070 er vel de minst ettertraktede ja, er jo veldig «lett tilgjengelig» å få kjøpt på nett også. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...