Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+512
10 minutes ago, The Norwegian said:

Hvilket kort har dere besilt?

Gaming X Trio her også.

SMS-en fra Elkjøp på den andre ordren min ble satt til 1. oktober, så håper virkelig det viser seg å være sant.

Endret av Slettet+512
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Cowboystrekk said:

Nok en undervolttest, opptil 100W mindre strømtrekk fra veggen med ytelse på nivå med eller såvidt under stock. 13.30 timestamp. 

Ang kjøling på TUF vs MSI Trio: Når man setter begge til samme støynivå er TUF-kjøleren litt bedre. MSI sin kjøler er veldig bra og Trio har flere andre fordeler som design, litt mer OC-potensiale pga binning etc, men TUF gir enda litt bedre kjøling ;)

Wow, her kan man faktisk muligens kjøre kortet med en 450W PSU selv om man overklokker CPU . Ikke at jeg ville gjort det men rått at det er mulig?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Oppdatering fra Proshop. Status ble igjen endret til rebestilt på TUF OC igjen, samme aom Gaming trio X. Ringte dem og de venter på info fra leverandør... Skal visst få beskjed ang. status på mail når de vet noe. 

Ang. reservert beløp på konto ble det oppgitt feil forrige gang jeg pratet med dem, da fikk jeg opplyst at det reserverte beløpet ble tilgjengelig igjen etter 4 dager. Dette stemmer ikke og det er 2 uker som er korrekt i følge han jeg nettopp pratet med. Når varen så blir sendt trekkes beløpet.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512
Just now, spjlonmk said:

Litt kjipt at dersom man har bestilt et kort som det er lengre leveringstid på så kan man ende veldig langt bak i "kø" fordi et annet merke \ kort har blitt tilgjengelig. 

Forstår ikke helt hva du mener. Du står jo i kø for hva du har bestilt, ikke fort RTX 3080 generelt. Så kjipt er det ikke akkurat. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...