Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
46 minutes ago, Tarmoc said:

Bestilte Strix fra elkjøp, og la ordren inn ca kl 18 på torsdag, det var før de puttet på 2 mnd  ventetid, og nettsiden sa faktisk "bekreftet lagerdato 21.09", som var grunnen til at jeg la inn en bestilling. Ordrebekreftelsen på mail har også samme lagerdato. 

Kundesupport sa senere på kvelden(torsdag) at orden ville bli sendt 24.09, og i motsetning til flere andre her inne har ikke jeg mottatt noe melding om utsettelse. Ordrestatusen sier bare "Reservert". 

 

 

Strix er forsinket, så heller tvilsomt. Selv VIP-folk har ikke fått kortet så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Nå ble min Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC også endret til 17 oktober. Bestilte 15.04 og registrert 15.23.

Dette er useriøse greier. 

Solgte mitt GTX 1080 for 3100,- for en måned siden. Fikk vel en god deal på det. Hadde vel ikke fått noe særlig for det nå. Men lenge å være på onboard graphics. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Nizzen said:

Til sammenlikning er et 3080 verdt 12500kr om det sendes asap. Hørt fra en som solgte sitt 3080 i dag ?

Det blir visst billig oppgradering til 3090 på han...

Nesten dumt jeg kansellerte 4 av mine bestillinger da ? neida, helt fint at andre tar det.

 Men når man ser hva slags ytelse man får med 3080 kontra eks. 2080Ti, deff.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
bovjer skrev (6 timer siden):

Nå ble min Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC også endret til 17 oktober. Bestilte 15.04 og registrert 15.23.

 

Hvis det er Komplett så har de virkelig ikke kontroll på bestillings rekkefølgen og det er ren bingo hvilken rekkefølge man havnet i. Jeg bestilte 15.01, og fikk registrert tid 15.31. Bestilte Asus sitt Strix OC, og har fått 22 oktober som dato foreløpig, ikke endret siden torsdag.

Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (1 time siden):

Hvis det er Komplett så har de virkelig ikke kontroll på bestillings rekkefølgen og det er ren bingo hvilken rekkefølge man havnet i. Jeg bestilte 15.01, og fikk registrert tid 15.31. Bestilte Asus sitt Strix OC, og har fått 22 oktober som dato foreløpig, ikke endret siden torsdag.

Skal ha fått ordrenummer i det du bestilte, ikke når den ble registrert. Jeg bestilte 15.00, og fikk oppgitt 15.27. Men hadde ordrenummer fra 15.00. Så det er bare å håpe at de går ut fra ordrenummer og ikke klokkeslett.

Lenke til kommentar

 

 

Nok en undervolttest, opptil 100W mindre strømtrekk fra veggen med ytelse på nivå med eller såvidt under stock. 13.30 timestamp. 

Ang kjøling på TUF vs MSI Trio: Når man setter begge til samme støynivå er TUF-kjøleren litt bedre. MSI sin kjøler er veldig bra og Trio har flere andre fordeler som design, litt mer OC-potensiale pga binning etc, men TUF gir enda litt bedre kjøling ;)

Screenshot_20200922_081331_com.google.android.youtube.jpg

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...