Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Nizzen said:

Kortet får ikkje luft. Brukerfeil.

Komplett.no streamen hadde samme kort inne i et kabinett med luft som kom inn i kabinettet. Kortet var kaldt og kjørte på stock 1950mhz. Som viser at kort som blir så varme er brukerfeil. Les kjøp av feil kabinett uten innluft til skjermkort

Enda en smarting som kjører 1 kabel fra PSU.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Vakuum said:

Har forresten brukt helgen til å spille Control. Føler det er ett helt annet spill enn hva jeg har spilt tidligere, dette er noe med lys, skygger og refleksjoner som endrer opplevelsen.

Stopper litt for ofte opp for å nyte grafikken. Her er en god del bilder! https://photos.app.goo.gl/Mjx3jFxKmj82BM8W9

Jepp derfor jeg gleder meg til å spille en del favoritt titler på nytt så fort jeg får 3080. Desverre så vil ikke Mafia Definitive Edition ha støtte for Raytracing, noe som kunne blitt helt fabelaktig.
 

 

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Theo343 said:

Jepp derfor jeg gleder meg til å spille en del favoritt titler på nytt så fort jeg får 3080. Desverre så vil ikke Mafia Definitive Edition ha støtte for Raytracing, noe som kunne blitt helt fabelaktig.
 

 

Heldigvis så trenger mann ikke raytracing for at ting skal se bra ut =p Ikke glem demo av Unreal Engine 5 som er det beste av lys og grafikk som eg har sett hvertfall :)
 

 

Endret av -=HellBound=-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (16 minutter siden):

Ok, så man kan da se helt bort i fra GPU Boost når man kjøper kort?

Tja, en høyere boost-frekvens bør tilsi at kortet kjører på en høyere frekvens, men hva du ender opp med å se i praksis er alltid høyere enn tallet. Når ASUS sier at ROG Strix har en boost-frekvens på 1935 MHz ville jeg forventet å se høyere frekvenser enn det, men kanskje ikke 200+ MHz høyere som på TUF-varianten.

Eneste kortene jeg ville forventet å se betydelig høyere klokkefrekvens fra vil være EVGA K|NGP|N og Galax HOF når de kommer

Lenke til kommentar
2 minutes ago, -=HellBound=- said:

Heldigvis så trenger mann ikke raytracing for at ting skal se bra ut =p Ikke glem demo av Unreal Engine 5 som er det beste av lys og grafikk som eg har sett hvertfall :)

Jepp, det ser helt for jævlig bra ut rett og slett. Sjelden jeg har vært så stoked for et spill, i grunn mer enn CP2077.
Fredag kan ikke komme fort nok :)

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo klistret denne emne
  • Evil-Duck avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...