Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, BadCat said:

Lite info om ROG Strix den siste uka. Søker man på noe kommer det opp info om TUF i stedet. Går ut fra at power limit er 400 som nevnt for ei uke siden. Det gir mening at den er minst 400 på Strix siden den er 375 på TUF.

Har sett såpass mange reviews at jeg ikke er sikker, men mener det var pauls hardware som hadde fått info fra Asus om at rog strix ikke ville være tilgjengelig i det hele tatt før ut i oktober.

Lenke til kommentar

Smått ergerlig at jeg kjøpte ROG Strix RTX 2070 Super i slutten av juli måned, i den tro at 3000 kortene kom til å koste heroin.. 

Nå vurderer jeg å selge kortet, og kjøpe 3070 eller kanskje tilogmed 3080. Jeg har en 165Hz skjerm, og vil neppe komme til å spille i 4K. 3080 er kanskje bortkastet da? 

Har bud på 4000 på kortet mitt, hva ville dere ha gjort? Kan nevne at jeg ellers har AMD Ryzen 5 3600 og 16GB RAM. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
thyes skrev (1 minutt siden):

Smått ergerlig at jeg kjøpte ROG Strix RTX 2070 Super i slutten av juli måned, i den tro at 3000 kortene kom til å koste heroin.. 

Nå vurderer jeg å selge kortet, og kjøpe 3070 eller kanskje tilogmed 3080. Jeg har en 165Hz skjerm, og vil neppe komme til å spille i 4K. 3080 er kanskje bortkastet da? 

Har bud på 4000 på kortet mitt, hva ville dere ha gjort? Kan nevne at jeg ellers har AMD Ryzen 5 3600 og 16GB RAM. 

Mtp alt er utsolgt ville jeg like godt bare ha ventet til AMD viser sitt så ta en avgjørelse fra da.

3000 serien er jo ikke helt over the moon som først antydet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Merko skrev (2 minutter siden):

Mtp alt er utsolgt ville jeg like godt bare ha ventet til AMD viser sitt så ta en avgjørelse fra da.

3000 serien er jo ikke helt over the moon som først antydet.

Ja, jeg har sett at de fleste butikker har opptil 2 mnd ventetid, så det er jo også noe å ta hensyn til. Om jeg skal selge kortet, så er det vel i denne tiden man har mulighet for å få mest penger igjen, da. 

Samtidig føles det jævlig waste å selge kortet når det bare er 2 mnd gammelt.. Men du har kanskje et poeng, mulig man får mer for pengene med AMD sine kort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Merko said:

Nå kommer jeg bare med påstand, men åpenbart fake (har ikke sett videoen), men at en eller annen kar med 7k subs plutselig poster 3090 benchmarks ser jeg på lite sannsynlig. er vel bare en som vil gaine views og subs ? 

I de første 2 minuttene forklarer han at bare brukte 20% performance increase på den ene leaka timespy benchmarken på hans egen 3080 tall for å vise cirka performance. Ikke veldig interessant men ikke fake.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (9 timer siden):

Hva hvis man glemte å bruke koden fordi man hadde så hastverk? Kan man få den lagt til så lenge man ikke har betalt for kjøpet ennå?

En annen ting, hva skal egentlig til for å få denne 10% koden. Har kjøpt irobots og en drøss andre ting siste året uten å se noe annet enn "gratis frakt" kupong.

Sist jeg hørte med Komplett om glemt kode så fikk jeg til svar at jeg måtte kansellere og bestille på nytt.

For å få en slik kode må man være med i Komplett Club og ha kjøpt varer for minst 6000 Kr. i løpet av et år (12 måneder fra da man blir medlem i Komplett Club).

https://www.komplett.no/club

Lenke til kommentar
fwj__ skrev (11 timer siden):

Litt åfftåpikk, men hos Komplett har de dette lanseringstilbudet hvor man får 20% og 10% rabatt på utvalgte SSD, RAM, Hovedkort, etc når man har kjøpt GPU. Men får ikke disse rabattene i kassen, blir ikke kjøpet av GPU registrert før produktet er sendt?

RAM og HK-produktene er kun blant de få (stort sett uinteressante) som listes lenger ned under 30xx-skjermkortene.
https://www.komplett.no/kampanje/121235/nvidia-geforce-3080-3090-3070?tag=Vis alle

RAM og HK fra den listen må også legges i kurv SAMMEN MED ønsket 30xx skjermkort. Kun da får man fratrekket.
Men mindre det er noe rot i Kompletts systemer igjen...

Endret av PaladinNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar
FuzzFuet skrev (11 minutter siden):

Gratulerer!

Var du den eneste i Norge som fikk kjøpt FE?? Ønsker FE selv siden alle andre kort er for lange til mitt oppsett. I følge mine beregninger skal jeg ha 1mm klaring mit AIOen.

Haha, har nesten lurt på det samme selv? Satt jo bare og oppdaterte i ny og ne på telefonen da det plutselig ble mulig å legge den til i handlekurven.

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo klistret denne emne
  • Evil-Duck avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...