Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mala skrev (2 minutter siden):

Hvordan er det med bruk av  10% rabattkoder hos komplett, og om man velger å avbestille produktet i tilfelle? Mister man rabatten som er opptjent via Komplett sin kundeklubb?

Hvis så skjer, og koden man har ikke lenger virker med en ny bestilling, så tar man kontakt med kundesupport og enten får frigjort koden sin eller får en ny. :)

Hva verre er, er at man ikke kan kombinere en rabattkode med en Prismatch tilbud under de nye reglene til Komplett. Har prøvd, mistet koden, og måtte få en ny.

Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (2 minutter siden):

Hvis så skjer, og koden man har ikke lenger virker med en ny bestilling, så tar man kontakt med kundesupport og enten får frigjort koden sin eller får en ny. :)

Hva verre er, er at man ikke kan kombinere en rabattkode med en Prismatch tilbud under de nye reglene til Komplett. Har prøvd, mistet koden, og måtte få en ny.

Jeg regnet i grunn med at det å få frigjort rabatten ikke er noe problem, det bør i hvert fall ikke bli det. Men det er ingen som har prøvd dette her enda  altså ? 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (1 minutt siden):

Jeg regnet i grunn med at det å få frigjort rabatten ikke er noe problem, det bør i hvert fall ikke bli det. Men det er ingen som har prøvd dette her enda  altså ? 

Med de opplagte begrensingene som det er på Kompletts system så forventer jeg problemer.

Men nei, kan ikke huske å ha prøvd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
22 minutes ago, jeey said:

Noen som har kommet over review fra gainward kortene ennå?
Ved det ekte referansekort,  men mest spent å se hva folk sier om kjølinga.

Listen: https://videocardz.com/newz/nvidia-geforce-rtx-3080-custom-graphics-cards-review-roundup

Ser bare en der

https://adrenaline.com.br/analises/v/65969/analise-gainward-geforce-rtx-3080-phoenix-gs-menores-temperaturas-e-consumo

Quote

Gainward GeForce RTX 3080 GS er et utmerket produkt, som kjører kjøligere og med mindre forbruk enn Nvidia-prosjektet, samtidig som den opprettholder samme ytelse, men klarer ikke å levere overklokkingsmarginen som navnet tilsier

 

Endret av Deimos_Anomaly
Lenke til kommentar

Nok reviews ute om 3080 TUF allerede. Så kan prøve å fylle på med litt info de kanskje ikke snakket så mye om.

Kortet er veldig godt bygget! Forventet ikke denne kvaliteten når jeg gikk for TUF-kortet. Virker å være ett veldig godt kjøp.

Testet også GeForce Experience sin nye auto-overklokking uten å ha for store forventninger. Den la på 90mhz på toppen. Ikke mye, men mer enn ingenting for å ha trykket på en knapp.


Sorry for banan-SSDen. Den har alltid vært sånn ?

pc.jpg

Endret av Vakuum
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Vakuum skrev (3 minutter siden):

Nok reviews ute om 3080 TUF allerede. Så kan prøve å fylle på med litt info de kanskje ikke snakket så mye om.

Kortet er veldig godt bygget! Forventet ikke denne kvaliteten når jeg gikk for TUF-kortet. Virker å være ett veldig godt kjøp.

Testet også GeForce Experience sin nye auto-overklokking uten å ha for store forventninger. Den la på 90mhz på toppen. Ikke mye, men mer enn ingenting for å ha trykket på en knapp.

 

Litt off topic, men jeg anbefaler deg å flytte radiatoren din til toppen. Det er fort gjort at pumpa blir ødelagt slik den står der, med tanke på at det kan bli fanget luft i den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo klistret denne emne
  • Evil-Duck avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...