Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Emile the rat said:

Min erfaring er at du ikke er sikker før du får bekreftelse på min side og epost.

Flere som har hatt problem med at nettside og epost oppdaterer seg sent, kommer nok ;)

Da får jeg hvertall et TUF OC Gaming med 2xHDMI :) Spennende å se om jeg kan hente det i kveld eller i morgen. Første person har allerede hentet kortet sitt på pickup point.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, OddZen said:

Aner ikke om jeg får kortet eller ikke fra proshop, fikk rett etter kl 15 bestilt og fikk ordrebekreftelse på MSI GAMING X TRIO kl 15.09, så den tror jeg at jeg får.

Mere usikker på ASUS TUF OC som jeg sleit maks med å få igjennom pga. nettsidene datt ned i et kjør. Men nå ligger nå begge inne med status "Behandles" med en grønn check på.

Så var det teit at Proshop trakk tilbudet på Ventus x3 OC, den tok de bort tilbudet på før man kom i handlekurven.

I e-posten jeg fikk fra Proshop står det:

OBS: Dette er ikke en ordrebekreftelse, men bare en kopi av hva vi har registrert, i forbindelse med din bestilling.

Kan man da forvente at den brått blir kansellert da eller? siden nettsiden har vært på tur.

Skjermbilde 2020-09-17 152805.jpg

Endret av Garvis
Lenke til kommentar
Garvis skrev (Akkurat nå):

I e-posten jeg fikk fra Proshop står det:

OBS: Dette er ikke en ordrebekreftelse, men bare en kopi av hva vi har registrert, i forbindelse med din bestilling.

Kan man da forvente at den brått blir kansellert da eller? siden nettsiden har vært på tur.

Har ikke noe god erfaring med proshop sin kundeservice iallefall, ringte inn om en ordre forrige uke, og halve samtalen gikk til konsulente om bantes over at hun ikke fikk logga seg inn, og "i verste fall kan jo traileren kjøre av veien og da vil jo pakka di bli forsinka" (verbatim hva hun sa)...

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo klistret denne emne
  • Evil-Duck avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...