Jump to content
Nizzen

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden

Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Message added by Jarmo

Recommended Posts

L1pslide skrev (3 minutter siden):

Bestilte på Komplett, satser på at ordren er åpen til Nvidia slipper FE. Om jeg får sikra et er det en enkel kansellering. 

Akkurat det samme jeg tenkte å gjøre. Ser nvidia fortsatt ikke har åpnet, men på reddit sier de at UK allerede er utsolgt.

Just now, The Norwegian said:

Akkurat det samme jeg tenkte å gjøre. Ser nvidia fortsatt ikke har åpnet, men på reddit sier de at UK allerede er utsolgt.

Kanskje de prøver å holde trafikken nede? 

L1pslide skrev (Akkurat nå):

Kanskje de prøver å holde trafikken nede? 

Mulig.

spjlonmk skrev (Akkurat nå):

Der tryna komplett.no ja

Spent om ordren gikk gjennom jeg

For min del fikk jeg bestilt 1458, glad jeg oppdaterte siden akkurat da.

1 minute ago, kalleklovn12 said:

Sitter å oppdaterer siden til komplett. Er ikke mange igjen nå. Tror serverne får kjørt seg greit. Har ikke fått bekreftelse på mail engang. 

Det som skjer nå er at de som har problemer havner lengst bak i køen, toget er nok gått for oss. Forbanna tull.

Guest Slettet+512
Just now, spjlonmk said:

Der tryna komplett.no ja

Spent om ordren gikk gjennom jeg

Ble fint oppdatert nå. ?

image.png.5fd2d347dc33e3e080949ed68c9bf6e7.png

2 minutes ago, Garvis said:

Det ødela for mitt kjøp kan du si.... Ble ikke noe kort i denne omgang pga det. Gikk all-in for å få Ventusen til 7999 hos Proshop.

Virkelig tåpelig oppsett. Plutselig gikk den opp til nøyaktig samme pris som hos Komplett i det den var tilgjengelig for kjøp, slikt er vel ikke lov?

Uderzo skrev (4 minutter siden):

Komplett ser ut til å være delvis nede, kommer ikke inn på "mine ordre".

Fikk dog inn en bestilling på MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO, og har fått en bekreftelse e-post :)

"mine ordre" er nede pga alle som har kjøpt skjermkort har gått inn der for screenshots til denne tråden.  ? 

Da er Aorus 3080 Xtreme bestillt, er ikke kommet på lager, så da har jeg god tid til å kansellere bestillingen dersom 3090 står til forventningene på benchmarks :)

Har iværtfall sikret meg, sånn i tilfelle jeg skulle ende på 3080.

kalleklovn12 skrev (2 minutter siden):

Sitter å oppdaterer siden til komplett. Er ikke mange igjen nå. Tror serverne får kjørt seg greit. Har ikke fått bekreftelse på mail engang. 

Fikk bekreftelse på mail nå, men det sto "åpen" på min side da jeg kom meg inn der før det krasjet.

Liker at selvom komplett kneeler helt nå, så fungerer kjøp-scriptet mitt utmerket. Greit til neste gang (Black friday? :D) 

string(149) "{"success":true,"shoppingCartSummary":{"isGross":true,"subtotal":"7 119,20","subtotalGross":"8 899,00","quantity":1},"alerts":[],"numberOfItems":1}"

• Like 1

attch skrev (1 minutt siden):

Fikk bekreftelse på mail nå, men det sto "åpen" på min side da jeg kom meg inn der før det krasjet.

Står "Åpen" hos meg også, så regner med at det er good.

Proshop sin side hang seg når jeg skulle bestille 3080 ventus. 10 minutter senere hadde jeg den i handlekurven, og nå fikk jeg ordrebekreftelse. Forventet forsendelse mellom 21.09 og 24.09

Guest Slettet+512
Just now, Merko said:

Sto åpen hos meg også, så ble det endret til "Ordre mottatt"

Samme med meg, men så står det i ordrelinjen "Bestilt, forventet inn på lager 30 september 2020, 1 stk."