Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Just now, koford said:

Lyst på FE selv, men har aldri kjøpt direkte fra Nvidia før. Vet ikke hvordan betalingsmåte dem har.. og heller ikke hva prisen blir heller. Priser de kommer til å oppgi er vel ikke inkl. toll etc etc. ?

Som sagt 100 ganger før. nvidia.no er som å kjøpe fra en hvilken som helst norsk butikk. Ikkje noe ekstra, og prisene står der. Tilogmed gratis frakt.

Det som suger er kundeservice, hvis det finnes i det heletatt. Har selv kjøpt derifra 3 ganger uten noen problemer. Deriblant 2080ti FE og Nvlink

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nizzen skrev (Akkurat nå):

Som sagt 100 ganger før. nvidia.no er som å kjøpe fra en hvilken som helst norsk butikk. Ikkje noe ekstra, og prisene står der. Tilogmed gratis frakt.

Det som suger er kundeservice, hvis det finnes i det heletatt. Har selv kjøpt derifra 3 ganger uten noen problemer. Deriblant 2080ti FE og Nvlink

Takk, jeg viste ikke det da... trolig lest forbi og ikke tenkt på det  ;)

Lenke til kommentar

Støynivået på disse kortene kan bli høyt med tanke på hvor mye de trekker i strøm og deretter den kjøleløsningen de trenger.
Men får håpe at størrelsen på kortene og gode vifter sørger for at det ikke blir så ille, og funker ikke FE så vil trolig noen av de andre produsentene finne gode løsninger... ^_^

Men ugh, denne oppgraderingen krever nok at jeg må bytte ut strømforsyning og finne noe som er både sikkert og holder ut noen år med hard belastning.

Lenke til kommentar

Hm. Da kan det hende jeg kjøper direkte fra nvidia alikevel.
Og hvis som tidligere nevnt her at lagret ligger i sverige (butikken ser ut til å være drevet fra UK. Fikk svarmail på spørsmål fra dem nå 5 minutter etter jeg hadde fått bekreftelsesmail på at mitt spørsmål var registrert), så bør levering være kjapt også.

Endret av JKJK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (27 minutter siden):

FE får man kun fra nvidia sine nettsider, www.nvidia.com/nb-no som følger norsk kjøpslov.

Moores law is dead sier mye dumt, FE vil aldri bli solgt fra tredjepartsbutikk, det sluttet nvidia med da Turing kom.

Kan ikke huske han har sakt det heller. Har sett alt han legger ut også.

Lenke til kommentar
39 minutes ago, Emile the rat said:

FE får man kun fra nvidia sine nettsider, www.nvidia.com/nb-no som følger norsk kjøpslov.

Nuvel. De SKAL følge norsk FORBRUKERkjøpslov, men det betyr ikke nødvendigvis at de faktisk gjør det.

Prosessen med å hevde sine forbrukerrettigheter overfor en forhandler som gir faen i norsk lov - CDON, for eksempel - er hard og veldig langdryg. Beregn halvannet til to år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Aetius said:

Nuvel. De SKAL følge norsk FORBRUKERkjøpslov, men det betyr ikke nødvendigvis at de faktisk gjør det.

Prosessen med å hevde sine forbrukerrettigheter overfor en forhandler som gir faen i norsk lov - CDON, for eksempel - er hard og veldig langdryg. Beregn halvannet til to år.

Ouch.
 

Lenke til kommentar
4 minutes ago, N o r e n g said:

De vil kanskje ikke ha norske kunder som er så kravstore at de krever det de har krav på ?

Haha ser ut som det var nettleseren. Funket bedre med en annen nettleser. Det rare er at den bytter fra Norsk til Svensk butikk når jeg kjøper et 20xx kort. Men ikkeno stress. 

Regner også med at jeg får mulighet til å legge inn adresse før jeg betaler etc.

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Theo343 said:

Haha ser ut som det var nettleseren. Funket bedre med en annen nettleser. Det rare er at den bytter fra Norsk til Svensk butikk når jeg kjøper et 20xx kort. Men ikkeno stress. 

Regner også med at jeg får mulighet til å legge inn adresse før jeg betaler etc.

Hvilken nettleser virket ikke? Greit å vite til lansering av 3090 :)

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo klistret denne emne
  • Evil-Duck avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...