Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mumriken skrev (2 minutter siden):

Ahh... Det utelukker msi for min del

Tror det gjelder alle produsenter. De nevnte også at EK ville få litt problemer, med tanke på de mange ulike design som vil eksistere, så det kan ta litt tid før de har vannblokker de kan tilby.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
ZentiX skrev (6 minutter siden):

Sikkert blitt spurt eller snakket om lengre tilbake, men denne tråden er vel den mest levende nå, med flere sider i timen ?

Hva tenker dere om at SLi er borte fra RTX 3080 og nedover. Det er lenge siden jeg har hadde 2 skjermkort, og brukt SLi.

SLI begynte å dø rundt 2015 da TAA begynte å dukke opp i spill, The Witcher 3 var vel det første store spillet der det tok evigheter for Nvidia å lage en halvveis god SLI-løsning.

Mine tanker om at SLI blir reservert for 3DMark? Bra, det ga aldri helt gode resultater sammenlignet med en enkelt kraftig GPU.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
N o r e n g skrev (25 minutter siden):

Ut fra det jeg klarer å se vil jeg tro Gigabyte, Zotac, og Palit/Gainward bruker stort sett samme PCB, men jeg hadde ikke blitt overrasket om Gigabyte har flyttet noen viftekontakter i tillegg til å legge til en ekstra HDMI-port

Ref PCB er greit for meg. Skal ha vannblokk på. 

Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (2 minutter siden):

Hvis Finn selgere er optimistiske...

GIGABYTE GEFORCE GTX 1080TI AORUS 11G

11799 Kr.

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/datakomponenter/grafikkort/gigabyte-geforce-gtx-1080ti-aorus-11g/p-622674/

:rofl:

Kan jeg friste med dagens beste tilbud?

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4937730

Asus GeForce RTX 2080 Ti ROG Strix Gaming Advanced 2xHDMI 2xDP 11GB

13 990,-

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Uderzo said:

Tror det gjelder alle produsenter. De nevnte også at EK ville få litt problemer, med tanke på de mange ulike design som vil eksistere, så det kan ta litt tid før de har vannblokker de kan tilby.

Dem har uttalt at det skulle være blokker tilgjengelig fra lansering (i motsetning til Turing) Blir å spille trygt på FE da ?

Lenke til kommentar
Merko skrev (5 minutter siden):

Merkelig. det skal man vel få etter 20k poeng? Jeg har 57k og har 10% på enkelt kjøp og 10% på handlekurv

Har ingen av delene, og heller aldri brukt det. Eneste jeg har kjøpt hos komplett siste året er X35, og den fikk jeg ingen ytterligere rabatt på :( Den skjermen alene skulle jo gitt nok poeng til en 10%....

Men som jeg har sagt, kundeserivce hos komplett er dessverre blitt søppel ? 

Endret av Emile the rat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Emile the rat said:

Har ingen av delene, og heller aldri brukt det. Eneste jeg har kjøpt hos komplett siste året er X35, og den fikk jeg ingen ytterligere rabatt på :( Den skjermen alene skulle jo gitt nok poeng til en 10%....

Men som jeg har sagt, kundeserivce hos komplett er dessverre blitt søppel ? 

Umm, du har meldt deg inn i kundeklubben deres, righr?

Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (4 minutter siden):

Men som jeg har sagt, kundeserivce hos komplett er dessverre blitt søppel ? 

 

Ikke veldig fornøyd med kundeservicen selv i senere tid..

Aetius skrev (Akkurat nå):

Umm, du har meldt deg inn i kundeklubben deres, righr?

 

Man får ikke poeng om man ikke er med i "klubben". :) 

Lenke til kommentar

Priser kom nettopp på 3090 ROG Strix og Strix OC:

https://www.komplett.no/product/1168437/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3090-rog-strix
20 290

https://www.komplett.no/product/1168438/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-geforce-rtx-3090-rog-strix-oc
20 790

Jeg ser de som setter Komplett-skatten har allerede begynt å røyke de sterkere tingene...

Endret av PaladinNO
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...