Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

PaladinNO skrev (1 time siden):

Men GTX 1080 Ti var jo nærmest et kort Nvidia angret på at de lagde så bra som de gjorde. Noe tilsvarende i ytelseshopp idag er vet strengt tatt umulig. :)

Fullt mulig, bare et spørsmål om pris. GA100 har nesten dobbelt så mange transistorer som GA102, så hvis Nvidia hadde laget en grafikkbrikke på TSMC 7nm som var 820 mm^2 stor ville de fint kunne økt ytelsen mer enn 1080 Ti klarte.

I tillegg vil jo TSMC 5nm snart kunne brukes, og da snakker vi oppmot 80% flere transistorer enn GA100 har, eller mer enn 3 ganger så mange transistorer som GA102

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
21 minutes ago, N o r e n g said:

I tillegg vil jo TSMC 5nm snart kunne brukes, og da snakker vi oppmot 80% flere transistorer enn GA100 har, eller mer enn 3 ganger så mange transistorer som GA102

Bare synd at neste generasjon kort er over 1 år unna, og det er hvis de blir tilgjengelige i stort nok antall ved lansering...

Lenke til kommentar

Eg har fått eit problem med PC-en som eg lurar på om er skjermkort-relatera. Eg har eit Gigabyte Aorus Master RTX 3070.

Her for nokon dagar sidan så hadde PC-en slått seg av, og etter det så er den ikkje råd å få på att. Viss eg slår den på så får eg ikkje skjermbilete (og eg får ikkje kopla til via TeamViewer heller, så det er tydeleg at den ikkje kjem forbi POST og inn i Windows). Viftene på skjermkortet går ikkje rundt, men LED-ane og skjermen på kortet lyser opp som normalt.

På skjermkortet er der ein kvit LED ved straumkontakten. Denne lyser opp i kvitt ved oppstart, noko som etter boka skal tyde på problem med straumforsyninga. Eg hadde tidlegare kopla kortet til PSU-en med berre ein Y-kabel, men no har eg kopla til med to. Eg har sjekka kablane og bytta plass på dei på PSU, men utan resultat. Eg prøva òg å resette CMOS via jumper.

Så, kanskje det snodigaste av alt: Det går ikkje lenger an å slå av PC-en med av/på-brytaren på kabinettet. Viss eg prøvar så lyser den kvite lampa på skjermkortet opp att, men PC-en slår seg ikkje av. Eg må slå av hovudbrytaren bak på PSU-en eller dra ut kontakten.

Nokon idear? 🤔 PSU-en er ein Corsair RM850x, så den skal vere meir enn kraftig nok.

Lenke til kommentar
N o r e n g skrev (32 minutter siden):

Er det den samme kontakten det lyser hvitt over om du bytter kabler, eller endrer dette seg også?

Hvilket hovedkortmerke har du? Mange hovedkort har diagnostiske LEDs som sier fra hvor feilen ligger.

Det lyser over same kontakten uansett.

Hovudkortet er eit Gigabyte Aorus Elite X570. Har ikkje sett nokon diagnose-LEDar, men skal dobbeltsjekke manualen.

No har eg prøva med eit anna skjermkort, i båe PCI-spora. Ingen respons. Eg testa kontaktane frå PSU med multimeter. Fine +12 V-verdiar på alt ihop.

Dette, kombinera med det faktum at PC-en ikkje let seg slå av på vanleg måte, og at LED-ljoset på hovudkortet er daudt, får meg til å mistenkje sterkt at det må vere hovudkortet som er daudt... RAM- eller CPU-problem skulle då vel ikkje gje slike symptom...?

Lenke til kommentar

Men har du i det hele tatt prøvd en ny PSU, som skjermkortet sier er problemet? Eller ett nytt hovedkort? Du behøver ikke det beste av verken hk eller psu for å finne syndern, bare nok til å slå på ting.

Starter maskina som "normalt" om du plugger ut skjermkortet eller ledningene til det?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
meg0709 skrev (1 minutt siden):

Men har du i det hele tatt prøvd en ny PSU, som skjermkortet sier er problemet? Eller ett nytt hovedkort? Du behøver ikke det beste av verken hk eller psu for å finne syndern, bare nok til å slå på ting.

Eg har diverre verken PSU eller hovudkort liggjande i reserve slik at eg kunne fått testa dette. Då måtte eg i så fall tala med nokon eg kjenner, om dei kunne testa kortet i sin PC. Eg veit berre ikkje om eg har nokon kjenningar i nærområdet med ein høveleg PC for føremålet...

Lenke til kommentar
Bennykill skrev (1 time siden):

Har hatt samme PSU og problem.

Dette oppstod etter jeg hadde vært  på ferie og pc var frakoblet i over en uke.

Reklamerte på PSU og fikk en ny.

Etter bytte har alt fungert som normalt.

Hmm. Interessant. Bør nok sjå nærare på PSU-en, då, før eg konkluderer med at det er hovudkortet.

REDIGERT: Eg lagar ein ny tråd om dette slik at me ikkje går meir OT her i RTX 30xx-tråden: 

Eg har rapportert mitt eige innlegg her til moderatorane og spurt om dei kan flytte diskusjonen dit.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
On 7/28/2021 at 8:52 AM, Garegaupa said:

Hm. Eg trur eg gjer dette enkelt. Når eg kjem heim att frå jobb så koplar eg til ein separat kabel til kontakt nummer to. Det er gjort på fem minutt, så ingen vits i å ta sjansar.

Den informasjonen eg har sett tidlegare har tyda på at ein kabel er OK for 3070 og nedover, medan alt frå 3080 og oppover treng to. Det @BadCat delar over her verkar derimot rimeleg eintydig: Er der to kontaktar så brukar ein to kablar, punktum. Då er i alle fall saka avgjort for min del. 😊

Hei. Ser du har fått problemer med PC/PSU og det kort tid etter at du gjorde denne endringa med å koble til enda en kabel til GPU. Vil nok derfor tro at PSU er synderen i problemet ditt, kan også være kabelen eller uttaket/kontakten på PSU. Hvor lenge var PCen i bruk før du gjorde denne endringa?

EDIT: Kan sikkert flytte innlegget mitt også etter hvert, syntes det var enklere å bare quote herfra.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 skrev (6 timer siden):

Ser du har fått problemer med PC/PSU og det kort tid etter at du gjorde denne endringa med å koble til enda en kabel til GPU

Beklagar, upresist av meg. Problemet oppstod før eg gjorde denne endringa. Eg nytta berre høvet til å byte frå Y-kabel til to kablar for å utelukke det som kjelda til problemet, samt av di eg ser det er tilrådd å bruke ein eigen kabel per kontakt. Eg har òg prøva fleire kablar og forskjellige uttak på PSU. 

PC-en hadde virka prikkfritt i to månadar før dette plutseleg skjedde. 

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...