Gå til innhold

YouTube premium?


ray001

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
ray001 skrev (2 timer siden):

Hva er deres erfaringer på YouTube premium?

Inkludere YouTube premium Google Music også?

 

Kan man laste ned til alle enheter? Hvor mange brukerene kan man ha? Familie abbonoment?

 

Vurdere å bytte ut Spotify

Tror det er ti enheter. Det står at man kan tegne familieabonnement for kr. 179,-

Det beste er at man slipper reklamen på youtube.

Er litt usikker på Google Music om dagen, mener jeg leste om noen endringer der men husker ikke hva. Du får trolig alle svarene om du googler.
 

Lenke til kommentar

Folk burde ikke betale, for da blir de nødt til å stenge ned tilbudet og holde alt åpent. Hvis de ser at det virker, så vil bare prisene øke over tid og ingen slipper unna til slutt.

Samme med nettavis betaling. Det skulle vært interessant å se hva som skjedde om ingen betalte i en lengre periode. Om de virkelig hadde gått konk eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Taurean skrev (3 minutter siden):

Folk burde ikke betale, for da blir de nødt til å stenge ned tilbudet og holde alt åpent. Hvis de ser at det virker, så vil bare prisene øke over tid og ingen slipper unna til slutt.

Da blir det jo bare enda mer reklame på nettsiden(e), da pengene må komme inn fra en eller annen plass..

Lenke til kommentar

Man kan laste ned videoen før man ser den, da slipper man reklame. Eller slå av lyden og se i gulvet i 5 sekunder før man klikker på skip.

Jeg skjønner ikke hvorfor reklame er så viktig for dem. Jeg har aldri noen gang kjøpt noe basert på en reklame jeg har sett på youtube.

Når man blir systematisk utnyttet, så må man skru inn systematiske sikkerhetsrutiner tilbake igjen. Man må ikke være så enkel når det gjelder utnyttelse.

Samme med telefonselgere. Jeg tar aldri nummer jeg ikke kjenner, søker dem opp, så lagrer jeg nummeret som "Selger" på telefonen hvis det er en selger. Har sikkert 150 nummer som "Selger" nå. Det ringer folk helt tilbake fra den første var lagret da jeg begynte med systemet, i 2011. De er noen standhaftige djevler.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Taurean skrev (6 timer siden):

Man kan laste ned videoen før man ser den, da slipper man reklame. Eller slå av lyden og se i gulvet i 5 sekunder før man klikker på skip.

På en mobil eller TV? Det fungerer nok svært dårlig. :) 

Taurean skrev (6 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor reklame er så viktig for dem. Jeg har aldri noen gang kjøpt noe basert på en reklame jeg har sett på youtube

Det er viktig fordi de tjener mye penger på dette.
Vanlige Youtube-kanaler som er åpne for reklame tjener rundt $2-10 +- pr 1.000 visninger.
Youtube får også minst like mye selv. Det er ekstremt mange millioner dollar som de får i reklameinntekter daglig.

Taurean skrev (6 timer siden):

Samme med telefonselgere. Jeg tar aldri nummer jeg ikke kjenner, søker dem opp, så lagrer jeg nummeret som "Selger" på telefonen hvis det er en selger.

Har nok ingen stor effekt da de som regel bytter telefonnummer etter hver oppringing.
Bedre effekt om du bare melder deg av på brreg.no eller skjuler deg fra nummeropplysningen.

Lenke til kommentar
Taurean skrev (6 timer siden):

Man kan laste ned videoen før man ser den, da slipper man reklame. Eller slå av lyden og se i gulvet i 5 sekunder før man klikker på skip.

Jeg skjønner ikke hvorfor reklame er så viktig for dem. Jeg har aldri noen gang kjøpt noe basert på en reklame jeg har sett på youtube.

Fordi det ikke er gratis å lage en tjeneste som YouTube, eller en nettavis. Samt at de ønsker å tjene noen kroner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
freddy85 skrev (55 minutter siden):

Jeg bruker youtube så mye at jeg syntes det er verdt de pengene for å slippe alle den reklamen, dessuten får man youtube music/google music så da har man ikke behov for noe musikk strømme tjeneste i tillegg til youtube premium abonnementet.

Ok,får man Google  music og? Da kan jeg bytte ut Spotify med YouTube premium og Google music da?

Lenke til kommentar

Har hatt premium siden det var åpnet for her i Norge. Er meget fornøyd og som andre sa så er det verdt å slippe reklamer, kan laste ned videoer når mobilen er koblet wifi og fint er det også at video fortsetter å spille med skrudd av skjerm. 

Jeg bruker youtube som en slags podcast der jeg hører på mange av videoer mens jeg er på jobb. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...