Gå til innhold

Trenger hjelp - AliExpress [Løst]


Anbefalte innlegg

TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå):

Hallo, jeg er 37 år. Det er jævla rart hvis det er det. Jeg har bestilt sexleketøy i mange år nå fra AliExpres.

Joda, men jeg har selv opplevd feil ved betaling fra feks. Systembolaget tidligere, da det sukket opp noe med alder verifikasjon. Men mest trolig er det vel en feil hos deg. Jeg la nettopp inn en ordre hos Aliexpress og det gikk helt fint her hos meg. La inn bestilling fra iPad og brukte Chrome smt kredittkort :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bjerknez skrev (2 minutter siden):

Joda, men jeg har selv opplevd feil ved betaling fra feks. Systembolaget tidligere, da det sukket opp noe med alder verifikasjon. Men mest trolig er det vel en feil hos deg. Jeg la nettopp inn en ordre hos Aliexpress og det gikk helt fint her hos meg. La inn bestilling fra iPad og brukte Chrome smt kredittkort :) 

Hvordan kan det være mulig at det er hos meg. Jeg har prøvd nesten alt nå, pluss rådene deres. ??

Lenke til kommentar

Som oftest har alle pakkene jeg har bestillt blitt sendt i løpet av ett par dager. Jeg har vel til sammen fått rundt 150 pakker derfra de siste 3 månedene og det lengste jeg har ventet er riktignok drøye to måneder, men det er bare ett par produkter. Alt det andre har kommet i løpet av ca. 4 uker fra bestilling og det har skjedd to ganger at jeg har fått pakken innen 2 uker. 
 

Uansett, hvis det haster så bestiller man ikke fra Aliexpress. Men billig er det vertfall. Spesielt elektronikk som arduino og tilbehør. Helt latterlig billig faktisk. :)

Lenke til kommentar
TheDarkSapling - SCM skrev (18 minutter siden):

Så, det du sier er at den butikken kan komme på igjen, eller åpnes igjen?

Jepp.
Det er vanlig at de "skrur av" når de har helligdag som varer i mange dager, slik at de ikke får så mange ordre de må behandle når de er tilbake.
 

Lenke til kommentar
Bjerknez skrev (27 minutter siden):

Som oftest har alle pakkene jeg har bestillt blitt sendt i løpet av ett par dager. Jeg har vel til sammen fått rundt 150 pakker derfra de siste 3 månedene og det lengste jeg har ventet er riktignok drøye to måneder, men det er bare ett par produkter. Alt det andre har kommet i løpet av ca. 4 uker fra bestilling og det har skjedd to ganger at jeg har fått pakken innen 2 uker. 
 

Uansett, hvis det haster så bestiller man ikke fra Aliexpress. Men billig er det vertfall. Spesielt elektronikk som arduino og tilbehør. Helt latterlig billig faktisk. :)

Har du gått fra å være fotonerd til Arduino nerd? ?

150 pakker? Du hamstrer virkelig før 350kronergrensen forsvinner.

Lenke til kommentar
DiskusDød skrev (Akkurat nå):

Har du gått fra å være fotonerd til Arduino nerd? ?

150 pakker? Du hamstrer virkelig før 350kronergrensen forsvinner.

Hehe, nerd er vel å ta i, men jeg synes det er gøy og leke litt med arduino i furtebua :) 

Du er velkommen inn i furtebua mi. Har en egen tråd her inne rundt det som skjer der. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...