Gå til innhold

Rykter hevder at Horizon Zero Dawn kommer til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle likt å visst hvor godt pc-versjoner av spill som er "gamle" selger. For min del fremstår det ofte lite attraktivt å spille et 3 år gammelt spill bare fordi det nå kommer på pc. Jeg mener, mye skjer på 3 år... I dette tilfellet så har det jo allerede vært snakk om en 2'er en stund.

Kunne vært en interessant artikkel :)

Lenke til kommentar
MysticoN skrev (1 time siden):

 

Kan godt hende, men mange av de spillene jeg har testet som er portet til pc har ofte vært dårlige (plagsomme). Spesielt med tanke på keybindings og hvordan UI er i spill.

Helt enig i det. F.eks Skyrim bar preg av at det var utviklet for konsoll. Men det er også mange eksempler på spill som fungerer helt utmerket etter å ha blitt sluppet på nytt til pc. Det handler kanskje bare om å gjøre jobben skikkelig.

Lenke til kommentar
On 1/18/2020 at 12:17 AM, XmasB said:

Helt enig i det. F.eks Skyrim bar preg av at det var utviklet for konsoll. Men det er også mange eksempler på spill som fungerer helt utmerket etter å ha blitt sluppet på nytt til pc. Det handler kanskje bare om å gjøre jobben skikkelig.

 

Helt klart, sier ikke at alle spill sliter med dette men min erfaring er alt annet en positiv. Problemet der er at slike ting ofte ikke blir "fixet" heller (UI osv). 

Lenke til kommentar

Alle gjensyn med dette spillet minner meg om hvilken perle det er på alle måter. Bra det bringes til nye spillere. Grunn til å være skeptisk til port, men veldig mye skal gå feil hvis ikke dette blir bra.

På tross av at jeg har aversjon mot settingblanding (stammesamfunn/high-tech robotdinosaurer) ble det raskt den naturligste ting i dette spillet.

Spennende å se hva de kommer opp med til next-gen. Fallhøyden er stor.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...