Gå til innhold

Cyberpunk 2077 er utsatt til september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gammalerik skrev (4 minutter siden):

Med inflasjonen tapte du altså en tier.


Problemet er ikke inflasjonstapet, men at en del personer har betalt en hel del for "preorder" på et spill som skulle komme om noen måneder, som nå i stedet kommer om nesten ett år, rett før neste generasjon konsoller, som gjør det noe mindre interessant.  

DKC skrev (2 minutter siden):

Dette er uansett et spill for neste konsoll-generasjon.


Project Red har allerede bekreftet at Cyberpunk ikke vil slippes til neste generasjon konsoller når de kommer, mulig det blir en "port" senere, men det blir i så fall langt ut i 2021

Endret av 0laf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sydvest skrev (14 minutter siden):

Hva ville du hatt av et bug-helvete på linje med det Bethesda leverer, eller noe som fungerer ved release?

Jeg ville helst hatt det spillet som er lovet, på den datoen som er satt.

Det er selvfølgelig bra at de utsetter for å fikse feil, slik at spillet blir best mulig, men for de som allerede har kjøpt og betalt for et spill som skulle komme 16. april, så er det kjipt å måtte vente helt til høsten.

Nå føyer dette seg kun inn i rekken av spill som har blitt utsatt i det siste, Last of Us 2, Avengers, FF7, Skull & Bones, Doom Eternal osv, så det er ikke noe unormalt, Project Red utsatte The Witcher 3 også i 2015, men spillselskapene bør heller sette en senere dato, enn å konstant drive med utsettelser fordi de ikke rakk å bli ferdig.

 

Endret av 0laf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt greit for min del. Høst mot vinter er en bedre tid for store spilltitler enn våren uansett.

Det beste tidsrommet for min del når jeg skal bruke litt tid på et nytt spill er September-Desember.

Men at det ikke vil være klart for PS5/XSX i november 2020  ved lansering var synd. Jeg kjøper ikke den tittelen først på high-end PC (3080Ti) og så på konsoll.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
0laf skrev (33 minutter siden):

Svarte f%¤"#, noen av oss har faktisk allerede betalt over tre lapper for dette spillet ?

hva er problemet? Tenk på det som en invistering. Pengene blir borte uansett når det kommer.
Hvis du har forhåndsbestillt så kan du enkelt og greit angre kjøpet og betale de tre tohundrelappene i september da vel. 

Jeeeez.....

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (10 minutter siden):

....betale de tre tohundrelappene i september da vel. 

Jeeeez.....


De 2990,- mener du vel, man forhåndsbestiller selvfølgelig CE-utgaven, som ble utsolgt med en gang, så det er ikke noe alternativ å avbestille for så å kjøpe senere, men okey, registrerer at de fleste synes det er greit å vente et halvt år lengre enn den datoen som var satt ved kjøp, lykke til !

Endret av 0laf
Lenke til kommentar
0laf skrev (6 minutter siden):


De 2990,- mener du vel, man forhåndsbestiller selvfølgelig CE-utgaven, men okey, registrerer at de fleste synes det er greit å vente et halvt år lengre enn den datoen som var satt ved kjøp, lykke til !

Det er risikoen man tar ved å forhåndsbestille. Hvis du syns spillet er mindre interessant fordi det kommer i september i stedet for april, så er det vel bare å kansellere ordren og få pengene tilbake. Ikke verre enn det. Selv forhåndsbestilte jeg The Last of Us 2 lenge før det ble utsatt fra januar til slutten av mai, men jeg har ikke mindre lyst på spillet bare fordi det kommer senere. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
0laf skrev (19 minutter siden):


De 2990,- mener du vel, man forhåndsbestiller selvfølgelig CE-utgaven, som ble utsolgt med en gang, så det er ikke noe alternativ å avbestille for så å kjøpe senere, men okey, registrerer at de fleste synes det er greit å vente et halvt år lengre enn den datoen som var satt ved kjøp, lykke til !

Syns mere synd på de som må crunche et halvt år til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
0laf skrev (16 minutter siden):


De 2990,- mener du vel, man forhåndsbestiller selvfølgelig CE-utgaven, som ble utsolgt med en gang, så det er ikke noe alternativ å avbestille for så å kjøpe senere, men okey, registrerer at de fleste synes det er greit å vente et halvt år lengre enn den datoen som var satt ved kjøp, lykke til !

Du og flere vil garantert hyle i september over alle bugs man kommer over. Bare litt mindre tårer enn det ville vært i april. Vær heller lykkelig for at software-huset har et minimum av integritet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...